Ikuisesti kaverityttö?

Vierailija

Kaipaisin apua onglemaan, joka alkaa pikkuhiljaa olla todellinen riesa ja itsetunnon arkkivihollinen...

Olen siis nuori nainen, ja olen kärsinyt jonkinlaisista itsetunto-ongelmista koko pienen ikäni. Tilanne vain paheni edellisen parisuhteeni aikana. Tulen kuitenkin useimmiten paremmin toimeen miesten kuin naisten kanssa, niin kauan kun suhteeseen ei liity mitään kaverillista yhdessäoloa enempää. Onglema on siis se, että vaikka mies olisi mielenkiintoinen, en uskalla osoittaa hänelle muita kuin kaverillisia tunteita, koska pelkään pakkeja ja totaalista jäätymistä niin paljon. Jos myönnän itselleni olevani kiinnostunut jostakin miehestä, alan automaattisesti vältellä häntä. En varsinkaan uskalla tehdä aloitetta, juuri itsetunto-onglemien takia ("jos mies ei tee aloitetta, ei hän ole kiinnostunut minusta millään tasolla, antaa olla.")

Auttakaa rakkaat cosmottajat, miten saan itseni kasaan ja pystyn nauttimaan sinkkuna olosta!! Tapaan tänä iltana juhlissa miehen, josta olen kiinnostunut, mutta en uskalla tehdä asialle mitään!

Kommentit (2)

Vierailija

Kannattaa sanoo vaan ihan suoraan (tai edes vihjaista asiasta)! Niin ne asiat selvii. Jos tulee pakit nii hei, sellasta se elämä välillä on. <:

Vierailija

Tiedän, ettei oo ollenkaan helppoa kertoo omista tunteistaan. Mut miesten on ihan yhtä vaikea kertoa. Annat varmaan itsestäsi hieman luotaantyöntävän vaikutelman, ja miehelle voi tulla semmonen kuva, ettet oo kiinnostunut / ei vaan uskalla lähestyä sua. Loppujen lopuks miehet ei oo niin erilaisia kuin naisetkaan..
Yritä vaan olla rennosti oma itsesi ja HYMYILE! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat