Perjantaiarvonta!

Sivut

Kommentit (146)

Ninah

Kun sain pikkusiskon. Hän oli minun pieni oma vauva, jota hoitelin. Edelleen koen olevani hänestä vastuussa,
mistä hän tosin ei enää ole lainkaan niin otettu.

Riikka

Paras lapsuusmuistoni on varmaankin se, kun pääsin lapsikuoron kanssa esiintymään Kemin Lumilinnassa järjestettyyn Unicef-konserttiin tuttujen artistien kanssa. Voi sitä nimmarien metsästystä :D

Karoliina

Koskettavin lapsuusmuistoni oli, kun aloitin koulun. Aluksi oli maaliskuussa kouluun tutustuminen ja sitten siitä tuntui olevan ikuisuus syksyyn. Jolloin oikea koulu vasta alkaisi.

Tutu

Olin 6 v. ja 1-vuotiasta pikkusiskoani rokotettiin (siihen aikaan 1940-luvulla koulun luokkahuoneessa oli rokotustapahtuma) minä huusin, että siskoa ei pistetä!

Raisa

Yksi ihanista muistoista on se, kun isä ja hänen veljensä kesäsunnuntaisin pelasivat minun ja serkkujeni kanssa Vinkkiä, Kymmentä tikkua jne.

Anne-Mari

Koskettavin muisto oli se kun sain jakaa yhteisiä hetkiä entisen koiramme kanssa. Menin joka ikinen päivä tarhan jälkeen Unelma koiramme aitaukseen leikkimään sen kanssa, heitin hänelle keppiä, silitin ja hellin meidän pientä Unelmaamme. Rakastin juosta hänen kanssaan ja se oli ihanaa! Se oli aivan loistavaa aikaa. Mutta nyt Unelmamme on hyvässä paikassa, ilman tuskia. Ikävöin yhä edelleen meidän yhteisiä hetkiä.

marjo66

Oiskohan heinäpellolla, kissat mukana aurinko paisto eikä ollu liian kuuma. Suulis sitte ku joutu tramppaan niitä heiniä ei aina ollu niin kivaa, kuperkeikkojen teko heinäkasan päällä kykkäkin.

Laura

Reissut mummulaan olivat aina yhtä odotettuja ja mukavia. Mummulla oli aina pientä makeaa taskussa meille pienemmille ja mummulan vanhassa navetassa oli jännittävää leikkiä piilosta. Ikävöin noita huolettomia kesäpäiviä ja mummon lämmintä naurua.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat