Olenko läheisriippuvainen,tuhoanko suhteemme?

Vierailija

Seurustelen miehen kanssa joka on äärettömän sosiaalinen, kun taas minä itse viihdyn yksikseni/kumppanin kanssa.
Ymmärrän että hänelle kaverit ovat tärkeitä mutta tälläkin hetkellä kärsin siitä hän on taas kavereidensa kanssa.

Olemme keskustelleet tästä mutta parannuksia ei ole tapahtunut päinvastoin se on mielestäni hankaloittanut tilannetta.
Tunnen että miehen tunteet ovat lopahtamassa suhteeni.
Hän ei enää soittele minulle kuten suhteemme alkuajoilla ja välillä puheista paistaa mielestäni "täytyykö meijän taas nähä".

Itse olen tottunut elämän kumppanin kanssa kun taas hän ei. Tämäkin todennäköisesti on vaikuttava asia kun tuntuu tarvitsevan lomaa minusta?
Molemmat asumme omissa asuinnoissamme. Hänessä kaikenlisäksi on sitoutumiskammoisen piirteitä.

Minä itse haluaisin viettää aikaa rakastamani ihmisen kanssa. Harrastaa seksiä, nukkua kainalossa, käydä kahviloissa, elokuvissa, yökerhoissa jne.
Hänkin haluaa mutta tarvitsee todella paljon omaa aikaa tietokonepeleilleen ja kavereilleen. Tätä yritän kunnioittaa mut liika on liikaa. :(

Haluaisin tietää kuinka paljon te vietätte aikaa poikaystävienne kanssa ja kuinka usein hän on kavereidensa kanssa/omissa jutuissaan ja asutteko yhdessä?

Kommentit (5)

Vierailija

Kuinka kauan olette olleet yhdessä?

Jaksatko kestää sitä että mies haluaa omaa aikaa noin paljon?

itse asun mieheni kanssa yhdessä ja kaverimme ovat suurimmaksi osaksi samoja. hänen harrastuksenaan ovat autot niitä rassailee aina muutaman kerran viikossa,itseäni ei silloin kiinosta paikalla olla :D
Ja metsästää, tosin vain syksyllä että silloin viettää harrastuksensa parissa aika paljon.

Vierailija

Jos hän viettää aikaa ystäviensä kanssa, mikset sinäkin? Pääasiahan on, että olette löytäneet toisenne ja kuitenkin näette edes välillä. Pitää muistaa aina, toista ei voi omistaa.

Vierailija

mulla vähän sama ongelma kuin sulla..
ite viihdyn enemmän kahdestaan ja olen esim. yhdessä kotona ja katon leffaa yms. Mutta poikakaverini vaan haluais että aina olis kavereita mukana viettämässä iltaa. Ja sen takia meilläkin menee nykyään paljon huonommin.. ja en ymmärrä miks ei vois olla kahdestaanki joskus..ei voi kukaan olla niin riippuvainen kavereistaan..siks mietinki välillä et onkohan hän sittenkään ihan seurusteluun sopivaa tyyppiä..olemme kuitenkin olleet kohte vuoden yhdessä..ja vieläkään emme ole saaneet mtn ratkaisua asiaan.. :(

Vierailija

Kumpa kyse olisikin vain muutamasta kerrasta viikosta :) Hän on tottunut olemaan ystäviensä kanssa joka päivä. Yritän jutella Hänelle tänään aiheesta kunhan tulee käymään.

Vierailija

Meillä lähes sama ongelma, mutta minä olen se mies joka haluaa nähdä kavereita kun taas vaimo ei juurikaan tapaa kavereitaan saati sukulaisiaan ja se on iso ongelma meidän suhteessa, olemme kyllä asuneet jo useamman vuoden yhdessä ja ongelmaa ei ollut alussa, mutta pikkuhiljaa vaimoni vähensi niin omilla kuin minunkin kavereilla käyntejä ja nyt ei ole muutaman välikohtauksen takia edes väleissä minun perheeni kanssa. Ja se jos mikä vielä pahentaa tätä tuttujen tapaamisongelmaa. Ja minä en todellakaan ole tuttuihini joka päivä yhteyksissä vaan soitan ehkä kerran viikossa jokaiselle 4:lle perheenjäsenelleni ja käyn ehkä kerran viikossa jollain heistä kylässä tai toistepäin. Minusta se on ihan normaalia kun on perheen kanssa väleissä eivätkä he asu kaukana. Vai oletteko erimieltä? Todella paha ongelma jota ei todellakaan helpota meille tullut toinenkaan ongelma. Vaimo sai nimittäin töitä toiselta paikkakunnalta ja nyt minun pitäisi päättää menenkö perässä vai erotaanko, koska ei taida etäsuhde toimia kun ei tietoa muuttaako esim. vaimo ikinä takaisin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat