Mistä motivaatiota?

Vierailija

Mistä saan motivaatiota salilla käymiseen?
Olen tässä monta viikkoa yrittänyt mennä salille, mutta jostai syystä en ole koskaan päässyt sinne asti.

Kertokaa hyviä vinkkejä miten saisin motivaationi kuntoon.
Yleensä se kestää sen hetken, mutta haluaisin oikeasti tehdä tästä elämäntavan, että kävisin 2 tai 3 kertaa viikossa salilla, mutta en saa vain itseäni raahattua sinne, hooh.

:)

Kommentit (8)

Vierailija

Mulla on vähän sama ongelma. Tekisi mieli päästä rantakuntoon kesään mennessä, mutta tässä vaiheessa se voi olla jo myöhäistä :D Salilla käynnin haluaisin aloittaa mutta yksin en oikein vittisi mennä, joten varmaan paras vaihtoehto on hankkia joku kaveri joka lähtisi aina mukaan, sovitte päivän milloin käytte :) kuitenkin kaverin kanssa on aina mukavampi nostella rautaa :)

Vierailija

Ite oon ainakin sen hoksannu, että sillon kun tulee se ajatus että nyt lahden niin menee sillon. Ettei se sitten taas jää suunnitelmaksi!
Itellä pitäs kans päästä kesäkuntoon.. Ei se myöhästä vielä ole!

Vierailija
bellah

Mulla on vähän sama ongelma. Tekisi mieli päästä rantakuntoon kesään mennessä, mutta tässä vaiheessa se voi olla jo myöhäistä :D Salilla käynnin haluaisin aloittaa mutta yksin en oikein vittisi mennä, joten varmaan paras vaihtoehto on hankkia joku kaveri joka lähtisi aina mukaan, sovitte päivän milloin käytte :) kuitenkin kaverin kanssa on aina mukavampi nostella rautaa :)

Sama juttu ja mieltä...

Vierailija

Jos motivaatio on hukassa, niin voisiko laji olla väärä? Aloita jokin toinen, hauska urheilullinen harrastus josta itse pidät, ja jonne suorastaan haluat mennä :) Kaverin ottaminen mukaan on tietysti myös hyvä idea.

Vierailija

Kannattaa ottaa vain itseään niskasta kiinni vaikka ei tekisikkään mieli yhtään lähteä. Sitten on hyvä mieli kun palaa kotiin hiki pinnassa!! :)

Vierailija

Aseta itselles selkeet tavotteet, jotka motivoi. Tää on tosi vaikeeta mut oikein tehtynä ja panostettuna toimii. Tee suunnitelma, miten saavutat tavoitteesi ja välietapit matkan varrelle. Ja hei voihan tavoitteena olla vain jo salille raahautuminen! :D
Ehkä vaikee antaa esimerkkiä... Riippuu paljon siitä haluaako nostaa kuntoa, kasvattaa habaa vai laihtua vai mitä.

Vierailija

mä en enää edes yritä käydä salilla, se ei vaan oo mua varten. Sen sijaan käyn joka päivä 5km metsälenkillä, ja kotona telkkaria katsellessani nostelen käsipainoja (kuten avaamattomia maitotölkkejä) ja teen vatsalihasliikkeitä riittävän paksulla nukkamatolla. Eihän tällaisella luomujumpalla mihinkään salitasolle pääse, mutta on se tehokkaampaa, kuin että jäisi kokonaan kotiin :) Suosittelen :)

Vierailija

Mä yritän löytää motivaatiota opiskeluun. Hurjasti kiinnostaisi jatko-opiskelu esim. amk tai avoin yliopisto tai sitten ihan lisäkoulutuskin, tietotekniikkaa, kieliä tms.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat