Rakkautta ilmassa

Sivut

Kommentit (208)

Arja

Exän kanssa alkuvaiheessa suhdetta istuttiin paljon kesäisin ja syksyisin nuotion ääressä luonnonhelmassa, juoden tietysti vähän viiniä siinä sivussa.

jussi

ihana 25 suudelman disney kooste.

joskus 30v sitten ajoin polku pyörällä noin 50 km että sain nähdä rippikoulu ihastukseni vein hänet kahville ja kuljin käsikädessä parimetriä ja olin onnellinen (tytön näin muutama vuosi sitten uudesti)en kaipaa enään mutta silloin se jäi IÄKSI mieleen

BlaiR

Suudelma hetki vesisateessa ja ukkosen räiskyessä kesäyönä, kun yllättävä mieshenkilö paljasti tunteensa minua kohtaan, silloin rysähti kyllä kirjaimellisesti kaikki niskaan kun ukkonen vahvisti vielä tuota hetkeä hullulla rätinällään. Tuo oli sitäpaitsi niin leffa kohtauksen tuntunen hetki elämässä, mikä on jäänyt kaikista eniten mieleen.

she wolf

tänään aamulla, kun heräsin jäätävässä darrassa pitkäaikaisen säädön vierestä, ja heitettiin läppää vaan ja oltiin onnellisia.

mimi

Varmasti se, kun olin vasta ihastunut nykyiseen poikaystävääni, ja olimme nuoria. Olin ollut kolme viikkoa Maltalla kielikurssilla, ja kun tulin takaisin, hän tuli hakemaan minua aamulla kuudelta ja kysyi minulta: "arvaa mitä olen ajatellut kolmen viikon ajan?" En tiennyt, ja hän suuteli minua, ja sanoi ajatelleensa sitä joka ikinen päivä kun olin pois. Se oli ensimmäinen suudelmamme, mutta ei todellakaan viimeinen!

Riikka

Päätettiin poikaystäväni kanssa lähteä eräänä syyspäivänä mökille yöksi. Mökillä ei ollut sähköjä saati muita mukavuuksia. Illan hämärtyessä kietouduimme toistemme syleilyyn takkatulen ääressä. Sen muistan ikuisesti.

marjo66

Eiköhän se kosinta ole ollut, hääpäivähän oli jo sovittu ja kihloissakin oltu jonkin aikaa, kun ihan yllättäen ukko meni polvilleen ja kosi, olipa vieläpä lahjuskin,jonka vastaanotto ei kuulemma pakottanut vielä menemään naimisiin hänen kanssaan=)

M´Ria

Laitoksella juuri ennen esikoiseni syntymää... mieheni silmistä huokui syvä rakkaus ja näki miten kokonaisvaltaisesti hän eli tilannetta joka solullaan ja murehti kuin äiti lapsestaan konsanaan.

Tuija

Suurta romanttista hetkeä vielä odottelen eli se lienee jossain tulevaisuudessa. Päivittäin on pieniä romanttisia hetkiä eli ihan arkisista asioista ja toisen huomioonottaminen on mielestäni myös romanttista.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat