Deittailetko isukkiasi?

Kommentit (3)

Sanna

Nykyinen (ja samalla myös ensimmäinen) poikaystäväni on täydellisesti isäni vastakohta. En etsinyt tarkoituksella sellaista, mutta olen onnellinen siitä, että päädyin yhteen juuri hänen kanssaan. En ole koskaan tullut kunnolla toimeen isäni kanssa, koska olemme luonteeltamme niin samanlaiset, itsepäisiä ja äkkipikaisia. Riitelemme jatkuvasti, mutta poikaystäväni kanssa emme ole edes onnistuneet kehittämään riitaa vaikka yritetty on:D

Mia

Isäni on aina ollut oikea naistenmies. Hän on ollut kaksi kertaa naimisissa ja molemmissa avioliitossa ''yöjuoksuja'' on riittänyt. Isäni on luonteeltaan hyvin itsevarma ja suoraansanottuna melkoinen kusipää kun sille päälle sattuu.
Tiedostettuani asian, ymmärsin että en halua samanlaista miestäni kuin isäni ja en enää hae sellaista miestyyppiä. Nyt olen löytänyt hyvän miehen joka on omalla tavallan itsevarma mutta kaukana isästäni.

jenny

Isäni on kyllä ollut malli isä minulle. Ollaan riidelty mutta pian on riidat unohdettu. Hänen kaltaisiaan ei montaa ole joten vaikea olis löytää itselle sellainen kumppani jossa on niin paljon hyviä ominaisuuksia=)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat