Vuoden parhaat bileet!

Sivut

Kommentit (16)

Sharleen

Eräänä aurinkoisena päivänä mentiin siskoni kanssa fiilistelemään lempiartistini intiimiä klubikeikkaa! Meno oli aivan mieletön, kaikki näytti nauttivan lukuisista hiteistä ja esittäjä se vasta olikin hyvällä tuulella! Kesken keikan hän hyppäsi suoraan yleisön joukkoon ja minun oli siltä seisomalta ravattava tieni hänen luo. Pääsin siis koskettamaan tähden sixpäkkiä, mutta se kosketus koittui kohtalokseni! Nimittäin kihlattuni jaksaa muistuttaa ja kiusata minua tapahtumasta - hänellä kun on muka oikeus nyt koskettaa kuumia naisartisteja!!! Jooooo, EI käy!! ;)

MiNi

Tehtiin taloon ns. oma kellariravintola ja siitä lähtien erilaisia Bileitä on järjestetty. On Shmppanjailtaa, pyjamabileitä, Wii-peli iltaa, Karaokea jne...

-puhvi-

Parhaat bileet viime vuonna taisivat olla tyttöporukalla. Ajatus oli mennä kaverini luo vain ottamaan lasillinen ja mennä kotiin nukkumaan noin kello 22. Olin niin varautunut koti-iltaan että saavuin kaverilleni räjähtäneissä UGGeissa, ilman käsilaukkua ja muita tarpeellisia tavaroita. Jostain syystä päädyimme kuitenkin keskustaan bilettämään, mutta sitä ennen tongimme kaverini vaatekaapin läpi kunnon bilevaatteiden toivossa. Onneksi olemme samaa kokoa! :)

Emppu

Sukulaistuttu järkkäs mut kaverin kanssa Lauri Tähkän kosketuksessa studiokeikalle. En ollut aiemmin Tähkää juuri kuunnellut enkä tienny mitä on tulossa. Ennen kuvausta bändiläisiltä sai kysellä mitä mieleen tuli. Meno keikalla oli aivan mahtava, Lauri pisti kossupullon ja ruisleivän kiertämään. Kunnon huikka tuli otettua :-) Musiikki oli mukaansa tempaavaa ja kädet olivat aivan hellänä tapputtamisesta keikan jälkeen. Kaikki yleisössä osas biisien sanat ulkoa. Hieno kokemus.

Jennamoikka

Parhaat bileet taisi olla omat synttärini. Ensin nukuin 3 tuntia pommiin, kännykkä oli toki äänettömällä enkä kuullut kaverieni soitteluja. Siellä he ravintolassa venasivat minua sitten ja söivätkin kun meni niin pitkäksi :D Herättyäni aloin itkeskellen valmistautua juhliin. Kiharsin hiuksia ja puhuin ystäväni kanssa puhelimessa samaan aikaan ja kuinkas ollakkaan - poltin kaulaani hirveät palovammat! Ilmestyin ravintolaan 12 jälkeen. Vastaanotto rakkailta ystäviltä oli lämmin, ja yhdessä korjailtiin vähän sateessa levinneitä meikkejäni. Kaikesta sählingistä huolimatta olin ikionnellinen saadessani viettää railakkaan illan rakkaimpieni kanssa! Illasta jäi muistoksi ikuiset arvet kaulaan, jotka onneksi ovat jo hieman haalenneet. Ilta oli todellakin ikimuistoinen! :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat