Seksiongelma

Vierailija

Olen seurustellut mieheni kanssa hieman yli 3 vuotta. Olen saanut ennen seksissä usein orgasmin, mutta nykyään seksi tuntuu lähes velvollisuudelta enkä jaksaisi harrastaa sitä, en tiedä miksi. Viime syksynä oli vaihe, jolloin en saanut orgamia ikinä, mutta se meni ohi ja seksi toimi taas vähän aikaa.

Nyt taas tuntuu lähes mahdottomalta saada orgasmi, ilman hirveää ponnistelua ja vaivan näköä.:DD haluaisin että se tulisi luonnollisesti..eikä kauhean vaivan kautta. Ja aina ei tule silloinkaan. Lisäksi olen todella kuiva ( voi johtua pillereistä ) Usein sanon seksin yhteydessä, että hän voi tulla jo, koska itse en saa..ja mieheni on tietty harmistunut tästä. En oikeastaan tiedä mistä pidän niin mieheni ei nykyään jaksa nähdä niin paljon vaivaa että saisin, koska en osaa kertoa mitä hänen pitäisi tehdä. Pläääh..Olenko vain kyllästynyt mieheeni vai mistä on kyse?

Kommentit (2)

Vierailija

On olemassa lääkkeitä, jotka lisäävät seksihaluja. Niitä saa yleensä keskustelemalla lääkärin kanssa. Kävin kerran lääkärillä samasta syystä ja sain lääkkeitä, joten johan seksikin alkoi haluttaa. Kannattaa kokeilla ihmeessä. Orgasmi on helpompi saada jos pidätte pidemmän esileikin tai kokeilette erilaisia asentoja, kuten kuperkeikkaa, jossa kaloritkin palavat erittäin tehokkaasti. Myös monet apuvälineet voivat auttaa kiihottumaan helpommin tai se jos miehesi löytää g-pisteesi. Se vasta hurmiollista onkin! Suosittelen lämpimästi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat