Tulevat mammat

Vierailija

En löytänyt yhtään tällaista aihetta tuolta aiemmin, vaikka raskaudesta täällä muuten on paljon kyselyitä. Mutta onko täällä palstalla pyörijöistä kukaan aikomassa nyt yrittämään raskautta? Me lopetettiin juuri pillerit miehen kanssa ja aletaan yrittämään pikkuhiljaa rauhassa ja olis kiva kuulla onko täällä muita samassa tilanteessa olevia :)
Oletteko olleet kuinka kauan työelämässä? Miten miehenne suhtautuu asiaan, onko hän ihan innoissaan vai vähän kuin suostuteltu asiaan? Ja minkälainen ikäero teillä on? Olis tosissaan kiva vertailla vähän tilanteita ja jakaa askarruttavia mietteitä :) Itse olen lukenut nyt todella paljon vauva lehtiä ja ottanut asioista selvää jne...

Kommentit (11)

Vierailija

Voi tottakai on. Olen itsekin juuri raskaana ja poikahan se sieltä on tulossa. Olisiko sinulla nimiehdotuksia? Mieheni kanssa olemme juuri nyt onnemme kukkuloilla. Ihan kyynel silmässä, kun kuopus on tulossa. Raskaus on jo seitsemännellä kuulla. Miten olisi nimeksi Pascal? Isoisänsä mukaan ajattelimme.

Vierailija

ihan kaikel kunnioituksella mutta ootko muumimamma ihan tosissa tosta nimestä? sehän olis kuin kirouks koko elämäksi! varmaan kiusattais tuosta nimest! :)

Vierailija

Voi, meillä on nimiä vaikka miten paljon listassa, mutten ole ihan varma vielä sitten että mitkä niistä valitaan. Olen hieman samaa mieltä noorulin kanssa, että tuosta nimestä saattaisi tulla vielä ongelmia pojalle, muutenhan se on melko harvinainen Suomessa ja kuitenkin omaperäinen :)
Oliko miehesi alunperinkin innoissaan raskaaksi yrittämistä? :)

Vierailija

En ehkä ottaisi "muumimammaa" kovinkaan vakavasti. Tekstistä huomaa, että täytyy olla pelleilymielessä täällä. Vilkaiskaapa vaikka topic "Huorako?".

Vierailija
Villa

En ehkä ottaisi "muumimammaa" kovinkaan vakavasti. Tekstistä huomaa, että täytyy olla pelleilymielessä täällä. Vilkaiskaapa vaikka topic "Huorako?".

Oon samaa mieltä. Kun on lukenut muista aiheista "muumimamman" viestejä, huomaa et kyseinen henkilö ei oo tosissaan.

Vierailija

tuleva mamma olen. La 21.8.

työtön olen vuoden verran ollut. siitä asti kun valmistuin ammattiin. mies käy töissä vakituiseen.

yhteistuumin päätimme antaa lapselle luvan tulla huhtikuussa 2009. 8 kk mini odotutti itseään. jouluaattona plussaa näytti sitten testi. onnellisia ollaan molemmat että vihdoin yhteisen nyytin saamme.

4 vuoden ikäero meillä on. mies 24 ja minä itse 20.

Vierailija

Onnea kaikille odottajille!! :)
Vanhalla saitilla meillä olikin tää keskustelu, kiva kun tääläkin nyt avattu, mahtava elää mukana kun itellä vielä niin tuorees muistissa.
Mulla on siis kaksospojat, syntyivät 22.10.2008. Taikka leikkauksella oikeestaan tulivat maailmaan. Hirrrveee kokemus, toivottavasti saatte muut synnyttää ihan alakautta!!
Ihana arki pyörii noiden ympärillä, vilskettä löytyy ja vipinää! :D
Ja jokapäivä oppivat jotain uutta!
Teillä on niiiin ihanat ajat tulossa, nauttikkaa odotuksesta ja pitkistä yöunista, vielä kun voitte;)

Vierailija

Täällä kans tuleva äippä. Esikoista odotellaan ja l.a. on 31.8. Tyttönen tulossa kätilön mukaan :)Olen 19 ja mies 27, naimisissa ollaan oltu vuoden verran. Jokos olette muut suunnitellu hoitokuvioita? Ite meinaan hoitaa kotona mahd. pitkään ja ehkäpä ottaa hoitolapsiaki, saisi vähän lisätuloja ja omalle muksulle leikkikavereita :)

Vierailija

Hoito kuvio on helppo olen kotona äitiys- ja vanhempain vapaan sen jälkeen suunta sitten töihin jos vaan pääsen. riippuen minun työ tilanteesta mies saattaa jäädä kotiin isyyskuukautta pitämään ensi keväänä. työtön kun olen niin ei ole takuuta että töitä olisi äitiysloman jälkeen. varmana haen ensivuoden alussa töitä jos vaan tärppäisi. ei ole tällä hetkellä mahdollisuutta jäädä kotiin pidemmäksi aikaa. jos voisin niin mielelläni olisin pari vuotta lapsen syntymän jälkeen kotona.

Vierailija

Voi ihanaa! Onnea teillä odottajille! Me ei olla vielä päästy sinne asti, hiljaa hyvä tulee :) Hoidosta sen verran, että olisin kotona niin pitkään kuin ikinä mahdollista. Ollaan vähän suunniteltu se niin, että kun saahaan joskus ensimmäinen alulle ja syntymään, niin rykästään kaikki putkeen mitä tahdotaan. 3 olis tällä hetkellä suunnitelmissa, joten voi hyvin tulla lähemmäs 10 vuoden kotona olo jos rahallisesti mahdollista! :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat