hyväily nukkuessanne

Vierailija

onko se teidän mielestä seksuaalista hyväksikäyttöä jos tyttö/poikaystävä suutelee/hyväilee parisuhteen toista osapuolta tämän nukkuessa? ja toinen on tähän herätessään ihan halukas jatkamaan.?

olen tarinoita tästä kuullut eikä itsellä ajatuksia aiheesta joten ajattelin kysyä mielipidettä täällä :p

Kommentit (10)

Vierailija

eipä ainakaa oma poikaystävä oo koskaa valittanu vaikka sitä vähä hyväilisinki ja jos herää niin on mielissäänki siitä..ainaki meillä se on ihan ok molemminpuolin ja aiheestahan voi aina puhua toiselle jos on epäselvyyksiä. eiköhän tämänki oo ihan yksilöstä ja parista kiinni mitä siitä ajattelee,mutta en mä puhuis hyväksikäytöstä jos se on molemmille ok!

Vierailija

En nyt ehkä sanois näinkin läheisten ihmisten välillä sitä hyväksikäytöksi. Mutta ei se silti saisi olla sallittua. Oma mieheni harrasti tätä todella paljon suhteen alussa, varsinkin juovuksissa ollessaan. Minä yritin ja halusin nukkua öisin, mutta heräsin aina siihen että mies hipelöi minua, eikä lopettanutkaan millään. En kokenut sitä kyllä hyväksikäytöksi, mutta ärsyttäväksi kylläkin. Nyt se on onneksi loppunut. Luulen sen johtuneen ujoudesta, että vasta puolinukuksissa ja kännissä uskalsi yön pimeydessä lääppiä.

Vierailija
jonna88

No ei ole hyväksikäyttöä vaan hyvänä pitämistä.

Juuri niin. Hyväksikäyttöä se on silloin jos toinen kieltää mutta toinen jatkaa.

Itse olen sitä mieltä että herääminen siihen että toinen suutelee tai halailee on yksi parisuhteen ihanuuksista... vaikka voihan se väsyneenä ottaa päähän jos toinen kovasti kiehnää puoliunessa ja valvottaa. Mutta jos toinen ei tee mitään yön aikana, sitä miettii aamulla että miksei se yhtään huomioinut mua yöllä xD

Vierailija

mun oma mies ainakin tavallaan yrittää raiskata mut monestikkin, yleensä ku se on illalla ollu juomassa ni joskus ehkä 7-8 aikaan aamulla ku se nukkuu ni se rupee työntää käsiä mun housuihin monta kertaa vaikka otan sen sieltä pois, sit aina herätän sen ja se on ihan että mitä helvettiä ;D

Vierailija

En mäkään kyl puhuis hyväksikäytöstä, jos osapuolet ovat parisuhteessa. Ise hivelöin tosi usein poikaystävää hänen nukkuessaan esim. aamulla jos oon heränny ennen miehekettä ja haluun herätää toisen. Samoin tehdään minulle ja kumpaankaan ei tämä tapa häiritse ja molemmat siitä tykkäävät. Tosin ei mennä hyväilyssä kauheen pitkälle toisen nukkuessa (ei laiteta käsiä housujen sisälle). Vasta sitten jatketaan pidemmälle kun toinen herää ;)

Vierailija

en kato et se hyväkskäyttöä olis, ite oon enemmänki harrastanu tätä suutelemista ja hyväilemistä kun mies vielä nukkuu. kun herään aina aikaisemmin vaikka kuinka yritän nukkua toooosi pitkään :D mutta mies nyt on vähän vihjaillu siihen suuntaa et vois olla hyväilyjä tiedossa kun nähdään seuraavan kerran (kaukosuhde) ;)

Vierailija

ei tietenkää oo hyväksikäyttöä jos yhdessä ollaan! itehän sen on saanu valita haluaaako nukkua samassa sängyssä. ja siitä voi huomauttaa jos ei pidä. musta se on ainaki vaan kiihottavaa ku kulta, joka yleensä nukahtaa heti ku näkeeki sängyn, niin kääntyy ja alkaa huohottaa korvaan :D et sillei

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat