hei, onko mahdollista että olisin raskaana:)

Vierailija

Harrastin seksiä ilman ehkäisyä muutaman kerran, menkat ovat nytten toista päivää myöhässä mutta kaikki raskaustestit näyttää negatiivista. Yleensä menkkani ovat epäsäännölliset ja ne tulevat joka 2 viikko.

Onko vielä mahdollista että olen raskaana?

Kommentit (8)

Vierailija

* Facepalm* SIIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1. Suojaamattomasta yhdynnästä on mahdollista tulla sukupuolitauteja JA RASKAAKSI!!!!!!!!

2. KÄYTTÄKÄÄ EHKÄISYÄ !!!!! (anteeksi huuto mutta nää on ärsyttäviä '' olenko raskaana '' )

3. Mene lääkäriin tekemään luotettavampi raskaustesti!

Oikeesti alkaa menemää pinnaa!!!!!!!!!! -.-''

Vierailija

No musta kyllä kuulostaa siltä että tässä tilanteessa raskautta on ihan toivottu, vai ymmärsinkö väärin? :) ei kai kukaan muuten paneskelisi ilman ehkäisyä ja kyttäilisi raskaustestejä?

Kummallista, että menkat tulee joka toinen viikko yleensä....(???)

Tottakai se on mahdollista että olet raskaana, ei kotitestit sitä raskautta aina huomaa ainakaan jos ne tehdään vähän liian aikaisessa. Kannattaa ehkä odotella muutama viikko ennen testejä ja yrittää vielä, kyllä se jossain vaiheessa napsahtaa :D Jos oot syöny ennen pillereitä niin mun käsittääkseni voi mennä jonkun aikaa niiden lopettamisen jälkeen, ennen kuin voit tulla raskaaksi.

Vierailija

joo olen samaa mieltä jonna88 kanssa, .. kuulostaa,että sinulla on toivottu raskaus.. mutta joo siis ite käytin kumia yhdynnässä 3 viikkoa sitten ja menkat eivät ole alkaneet sen jälkeen vielä ja toki on mulla välillä epäsäännölliset menkat. silti toivoisin menkkojen alkavan pian, koska minua edelleen vaivaa että voisinko olla raskaana, vaikka en haluaisi. tässä jutussa on se,että voinko olla raskaana siitä esim. kun poika hyväili minua käsillään ja että onkohan hänen käsissään kulkeutunut siittiöitä emättimeeni ? koska hän ei kuitenkaan lauennut tai mitään,että ei ainakaan pitäisi kulkeutua siittiöitä emättimeen. vai voiko muka ? kiitos jo etukäteen niille jotka viitsivät vastata ongelmaani. (: :)

Vierailija

Mun mielestä näihin viesteihin on melkein turha vastata. Näitä on JOKA palsta täynnä. Jos joku pelkää olevansa raskaana, selatkoon noi sadattuhannet muut keskustelupalstat läpi.
Eikai kukaan voi oikeasti olla niin tyhmä, että kysyy suojaamattoman seksin jälkeen, että voinko olla raskaana? Tottakai voit! Kasvaisit ensin muutaman vuoden ja sitten mietit uudestaan, ootko valmis seksiin. Miten tänäpäivänä Suomessa on ees mahdollista, että joku on niin idiootti, ettei käytä ehkäisyä ja sen jälkeen tulee palstoille kyselemään onko raskaana?

Ja murr: toivottavasti toi kysymyksesi oli läppä? Et voi tulla raskaaksi siitä, että poikaystäväs hyväili sua käsillään. Ei kädet tuota siittiöitä, niistä ei voi tulla raskaaksi. Samoin kuin ei voi tulla siitä,että nielee spermaa, eikä vessanpöntön reunasta tai saunan lauteista. Raskaaksi voi tulla vain yhdynnässä. Huooh. Onkohan tässä sukupuolivalistuksessa joku menny pieleen ?

Vierailija

kiitos ilolumi. sukupuolivalistus on kyllä mennyt perille, mutta on jääny jotenkin välillä semmonen olo että ku on ollu vasta eka kerta nii ei oikein sitten tiedä että onks vai ei oo.. kiitos kumminkin :)

Vierailija

murr, tiedän mitä tarkoitat. olen itsekin ollut ainakin joskus tuollainen neurootikko, eikä siinä mitkään seksuaalivalistukset tai muu järkipuhe auta, jos saa jostain päähänsä sen raskauden pelon. Siinä tilassa kun on, niin tuntuu melkeinpä todennäköiseltä, että sillä miehellä on ollut sormissaan touhutippa, jonka se on onnistunut siihen jotenkin säätämään, ja jossa on siittiöitä, ja jotka sitten pääsee sun sisään kun se hipelöi sua.... tiedän niin hyvin ton hermoilun!

mielestäni ilolumi voisi vähän tarkemmin miettiä ennen kuin tuomitsee, vaikka moni palsta onkin täynnä tyhmien teinien raskauskyselyjä, niin kyllä tässä maailmassa silti on niitäkin ihmisiä, jotka on oikeesti ihan aikuisia ja yrittää saada lasta... Ja se on jännää aikaa ja sitä ajattelee koko ajan, niin tekeehän sitä sit mieli hiukan "vaahdotakin" vaikka just esim keskustelupalstoilla. relatkaa rakkaat ihmiset <3

Ja missy7:lle, kärsivällisyyttä ja lykkyä tykö ;) tuolta toiselta palstalta jo huomasinkin että sun raskaus on tosiaan ihan toivottu ja odotettu :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat