Pelimies

Sivut

Kommentit (192)

marjo66

Tunnen yhden, olen koko elämäni tuntenut on perhetuttu. Tapasimme vaihteeksi paikallisessa tanssipaikassa ja hänellä oli avovaimo mukana, mietein jälkeenpäin tuon naisen ajatuksia kun äijä liehitteli tapansa mukaan mua. Mulle siinä ei ollu mitään uutta ja hiveleehän se itsetuntoa kun mies oikein silkkihansikkain käsittelee, mutta eihän se nainen tiennyt meidän olleen lapsuudentuttuja.
Nykyään toi mies näyttää siirtyneen ikäluokkaan jolle sopisi isäksi, tekisi mieli kyllä tyttöjä varoittaa, omasta ikäluokastaan ei näillä suduilla enää ketään löydä, on maine sellainen.

Katja

Valitettavasti olen törmännyt sellaiseen pelimieheen, joka välillä osoitti kiinnostustaan, ja vihjaili että haluaisi suhdetta, välillä taas muutti mieltään, pyöritteli montaa naista yhtä aikaa, harrasti yhden yön juttuja, ja sitten tuli taas minulle itkemään ongelmiaan eksänsä kanssa ja ongelmiaan elämässään. Piti minua jonkunlaisena psykiatrina. Retkahdin vain komeaan ulkomuotoon ja valheisiin, mutta koskaan en enää moiseen otukseen koskisi.

antsu

pahimpaan pelimieheen tutustuin aikanani töissä, kaikki mahdolliset naiset olisi pitänyt saada kaadettua. Liehittelyn kohde vaihtui aina tilanteen mukaan useitakin kertoja päivässä ja joskus näkyi onnistavankin. Säälitti kovasti hänen raskaana oleva tyttöystävänsä, joka oli myös samassa paikassa töiddä.

Sarde

Kyllä pelimieheen on tullut valitettavasti törmättyä. Muutimme jopa yhteen asumaan ennen kuin sain tietää, että hänellä on perhe ja 3 lasta toisella puolella kaupunkia.

-puhvi-

Hmmm eräällä oli tapana valita ystäväpiiristämme uusi liehiteltävä joka päivä, varsinkin jos porukalle esiteltiin joku uusi nainen, niin tätä hän jaksoi kosiskella ehkä parikin päivää putkeen.
Paras pelimies johon olen törmännyt oli sellainen joka ei luvannut mitään. Tosin oli tietenkin niin ihana ja romanttinen että joka tyttö kuvittelee väkisinkin jotain, mutta silti; jos ei toinen ole mitään luvannut niin turha siitä on ottaa nokkiinsa. Toivon että kyseinen player pysyy ystävänäni :)

Riikka

Yhteen pelimieheen törmäsin, tai siis tällä jätkällä oli sellainen maine. Näin meidän kesken voin paljastaa ettei ollut maineensa arvoinen..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat