Ensimmäinen vibraattorinne/dildonne

Vierailija

Hankin juuri ensimmäisen vibraattorini ja heräsi kysymyksiä muiden ihmisten kokemuksista. Itse olen jo 4 vuotta harrastanut seksiä ja en ole kertaakaan ennemmin harrastanut itsetyydytystä. Orgasmeja olen suuseksissä saanut ja vibrallani homma hoituu helposti ja orgasmit ovat suht voimmakkaita (mahdollisuus itse säädellä tahtia)

Minkä ikäinen olit kun hankit ensimmäisen vibran/dildon?
Olitko jo ennen sitä saanut orgasmeja yhdynnässä tai suuseksissä?
Olitko harrastanut itsetyydytystä muilla keinoilla?
Oletko käyttänyt välinettä yhdessä kumppanisi kanssa esileikin tai seksin aikana?

Etenkin tuo viimeinen kysymys saa olla laaja ja antaa vihjeitä. Kuten missä asennossa ja onko tuonut seksiin uutta iloa yms.

Kommentit (3)

Vierailija

Itse sain ensimmäisen (ja tällä hetkellä ainoan) dildoni synttärilahjaksi poikaystävältäni pari vuotta sitten, täytin silloin 17. Tätä ennen olin harrastanut melko paljonkin itsetyydytystä sormin ja saanut orgasmin suuseksissä mutta en yhdynnässä.

Käytän dildoa nykyään silloin tällöin kun harrastan itsetyydytystä tai kun poikaystäväni tyydyttää minut. Joskus ollaan käytetty yhdynnän aikana esim. poikaystäväni on laittanut dildon takapuoleeni samalla kun hän itse on sisälläni. Useimmiten kuitenkin harrastamme seksiä ilman dildon avustusta. Dildo on osaltaan tuonut uutta iloa yhdyntään mutta saan siitä kuitenkin "enemmän irti" itsetyydytyksessä tai kun poikaystäväni tyydyttää minua.

Vierailija

Sain ensimmäisen leluni Jellyn 16-vuotiaana, kun mieheni kävi ensimmäistä kertaa Turku sex-messuilla. Oho,kuulostaapa näin jälkeen päin järkyttävältä, että noin nuorena...
En itsekseni sillä tykkää leikkiä, mutta joskus käytämme sitä esileikkiin, ja joskus yhdynnän aikanakin. Tällä hetkellä käyttö jäänyt huomattavasti vähemmälle :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat