vähän ekasta kerrasta.

Vierailija

onko kellään samanlaisia kokemuksia kuin minulla ? sattuiko eka kertasi, kun menetit sen pojalle / miehelle jota rakastat? itselläni näin ei ollut. kaikki sanovat että se sattuu, mutta eipä vain sattunut ja olen siitä onnellinen :) mutta tälläinen asia askarruttaa mieltäni: kun olin ekan kerran sängyssä niin se ei sattunut yhtään, mutta sen jälkeen ei menkat ole vielä alkaneet. ja ei ole mahdollistakaan olla varmaankaan raskaana koska käytimme kondomia. että onko muitakin tälläisia sielun sisaruksia joilla on tämmönen juttu sattunu ? että pliis kommentoikaa , niin minuakaan ei jää vaivaamaan tämä asia. <3 ja voin lohduttaa niitä jotka eivät ole kokeneet ekaa kertaa, että seksi ei välttämättä satu.

Kommentit (8)

Vierailija

Ei se sattunut, tosin siitä on jo useempi vuosi, niin en sitten niin tarkkaan muistakkaan. Mutta toki sen muistan, ettei yhtään sattunut. Luottamus tilanteeseen varmasti autto!
Ja tuosta raskaana olemisesta, minkä ikäinen oot? Useinhan menkat ei oo vielä kovin säännölliset nuorena, varsinkin jos niitä ei kovin montaa vuotta oo vielä ollut. Joten tuskin sä raskaana olet, jos kondomia käytitte, eikä se hajonnut yhdynnän aikana. Sen varmasti ois huomannut, jos hajonnut olisi. Joten kyllä ne menkat sieltä varmaan vielä tulee! Voithan sä raskaustestin oman mielenrauhan takia tehdä, mutta testikään ei näytä luotettavaa tulosta kuin noin kahden viikon kuluttua yhdynnästä.
:)

Vierailija

Mulla sattu ihan sairaasti, päästiin kunnolla sekstailemaan vasta 4 päivän päästä koska olin aika tiukka, mutta vertaa ei tullut ollenkaan:) Mulla oli ekan kerran jälkeen menkat myöhässä 4 päivää ja tuntu kuin olisi ollut raskausoireitakin, en sitten onneksi ollut raskaana:) Muttä älä hätäile, olen varma etta kaikki palautuu normaaliksi pian:)

Vierailija

Verta ei tullut mutta sattui ihan tajuttoman paljon. Ajattelin aina, että kunpa tekisin sen selvinpäin ja rakastamani miehen kanssa, mutta nyt on ihan pakko sanoa että se ois ollu helpompaa jonkun tuntemattomamman kanssa huppelissa, koska alkoholi rentouttaa kummasti:D Oikeastaan ensimmäisen kerran jälkeen emme juuri silloisen pojan kanssa uskaltaneetkaan harrastaa enää sellaisia hommia koska molemmille jäi siitä traumat(olimme silloin 16, seurustelleet 8kk)

Vierailija

Minua ei sattunut ollenkaan eikä vertakaan tullut. Sitä minä olen itsekkin miettinyt, kun kaikki sanoi, että se tulee sattumaan. mutta kaikki mehän ollaan erinlaisia. =) Siitä kyllä olen onnellinen vaikka siitä on jo vuosia. =)

Vierailija

mulla sattu eka kerta aluksi todella paljon, mutta kun päästiin vauhtiin, niin ei enää, onneksi! ja kyllä, menetin sen miehelle ketä rakastan todella paljon.
oon samaa mieltä ilolumin kanssa. nuorempana menkat ovat epäsäännöllisemmät kuin vanhempana. ja jos alat stressaamaan niitä, niin voi olla että niitä ei tule. stressi vaikuttaa paljon kuukautisiin, ainakin minulla. en usko että oot raskaana, jos käytitte kumia! ei hätää :)

Vierailija

joojj.. oon 16v. ja olin ekan kerran yhdynnässä 3 viikkoa sitten. :D mutta tässä on se että todella epätodennäköistä on olla raskaana. mutta silti meiltäni painaa että entä jos olenkin ? mutta kun käytimme kondomia. ja sitten en oikein usko että silleen muuten hyväillessä olisi päässyt tulemaan siittiöitä emättimeen. mutta kiitos kaikille ketkä lohdutatte minua etten olisi raskaana. <3 :)

Vierailija

Ensimmäinen kerta sattui. Itselläni kipu ei siitä hellittänyt, kunnes 3 kerralla. Kipu loppui, mutta oltiin kummatkin ihan veressä. Sen jälkeen ei oo sattunut, menkat oli myöhässä mutta ei sen kummempaa (:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat