Epilaattori

Vierailija

Hei,
Nyt tarvitsisin hieman apua, kun pitäisi ostaa epilaattori, mutta huonoa sellaista en haluaisi. Jos itselläsi on tai on ollut, niin minkä merkkinen,hinta ja suositteletko? Onko muuten tietoa, että jos ostaa halvan, niin onko se sitten hyvä?
Kiitos jo näin etukäteen.

Kommentit (8)

Vierailija

Itse ostin jonkun "perushalvan", siis merkki on ihan perustunnettu elektroniikan valmistaja (epilaattori ei oo täällä missä itse, ni en voi valitettavasti merkkiä tarkistaa), mut itse tulin siihen tulokseen, että ois varmaan kannattanu maksaa vähän enemmän. : / 40e maksoin omastani ja kyllähän sillä epiloi, mut esim. säärissä kestää tosi pitkään, kainalot menee kyllä ihan sujuvasti.

Vierailija

epilaattorista haluisin kysyy että sattuuko epiloiminen ? koska yksi ystävättäreni väitti että epiloiminen sattuu mutta sääret pysyvät kauniimpana pidempään. :) että itselläni on aika korkea kipukynnys , ajattelin sen takia kysäistä.

Vierailija

Itselläni on ollut kahdenlaista mallia, Braunin ja Philipsin(40e-50e). Näissä on ilmeisesti hieman erilaiset pinsetinsysteemit, ja itseäni vaivaa juuri se kumpi olisi parempi. Eli kannattaako maksaa noin puolet enemmän epilaattorista jossa on tiettymäärä niitä pinsettejä vai ostaa joku toisenlainen systeemi? Itselläni ei niitä kalleimpia ole ollut, mutta sanoisin että halvemmallakin pärjää, riippuu kai tyypistä. Kunhan siitä pitää huolen. Onko kellään kokemuksia niistä kalliimmista versioista? Millainen hinta/laatusuhde?

Ja sanoisin, että ainakin ensimmäinen epilointi voi olla kivulias. Jatko riippuu kokemukseni mukaan siitä kuinka usein sitä tekee.

Vierailija

Mulla on ollu jo useamman vuoden käytössä Remignatonin epilaattori, joka maksoi ostaessa noin 50e. Siinä pinsettisysteemi on ainakin rakennettu siten, että ihokarvat nyppii ympäri pyörivä pinsettirivi, ikään kuin kela. Vaikka tää epilaattori onkin ollut tosi edullinen, oli varmaan halvin mahdollinen silloin, oon kyllä ollut tosi tyytyväinen. Säärissä kestää kyllä hyvinkin kauan, mutta samalla voi kattoa vaikka telkkaria:)

Se on yksinkertainen fakta, että epilointi kyllä sattuu aina jonkin verran. Ei enää laisinkaan niin paljon kuin alussa, mutta yhä edelleen vähän. Varsinkin säärissä huomaa, jos ei ole pitkään aikaan epiloinut, että ensimmäinen epilointi on kyllä kivulias. Mutta kyllä sen kestää, kun ihokarvat pysyvät sitten poissa pidempään, ja ajan myötä muutenkin vähenevät.

Vierailija

Miten on tuon intiimi alueen laita? Onko joku epiloinut sieltä?
Onko se helppoa?
Kuinka usein voi epiloida (jos on vaikka tullut jo sänkeä)?

Ostin kerran itselleni epilaattorin kauan sitten, mutta sillä ei lähtenyt edes säärikarvat vaikka kuinka yritti. En valitettavasti muista merkkiä.

Vierailija

Nostelen tätä ketjua.

Itsellä nimittäin epilaattorin osto edessä. Sillä pitäis pystyä ajamaan sääret, kainalot ja bikiniraja. Onks kellään kokemusta sellaisista epilaattoreista, joilla nuo pystyy vetää. Ja mitä suosittelette? Onko alle 50€ menevät ihan roskaa?

Vierailija

Itsekin hommasin epilaattorin vähän aikaa sitten ja kerran vasta kokeillut sääriin ja kainaloihin. Merkki OBH Nordica. Yllättävän hidasta touhua tuntuu olevan :O Johtunee siitä, että omassa epilaattorissa taitaa olla aika vähän pinsettejä. Sääriin ei sattunut juuri ollenkaan, mitä nyt pientä nipistelyä. Kainaloihin taas sattu ihan hirveesti :D Homma ei kyllä kainaloihin onnistunut oikeastaan, sillä karvat tais olla liian lyhyitä. Mut vaikuttais et se ois ihan näppärä esim. sääriin, jos vaan kärsivällisyys riittää :D

Vierailija

Minulla Philipsin Satinelle epilaattori parisen vuotta enkä ole vieläkään pystynyt kokonaan sääriä epiloimaan. Koskee niin maan prk.. ! Minulla on muuten hyvä kipukynnys, mutta tässä asiassa ei kyllä ole. En voisi edes kuvitella työntäväni tommoista laitosta kainaloihini saatikka bikinirajalle!

Mutta olishan se hyvä kun toimis toi juttu, varsinkin kesällä ketuttaa jatkuva sheivaaminen. : )

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat