Seksiasennot yhden yön suhteissa

Vierailija

Missä asennossa yleensä harrastatte seksiä yhden yön jutuissa tai uuden kumppanin kanssa?

Eroaako teidän mielestä seksin harrarrastaminen seurustelusuhteessa ja yhdenden yön jutuista, miten?

Oletteko toisessa villimpiä, monipuolisempia tms..?

Kommentit (2)

Vierailija

Itse en pidä satunnaisista seksikumppaneista, vaikka niitä on surullisen monta kertynyt. Lähinnä harrastam seksiä sinkkuna ollessani miesten kanssa, jotta saan läheisyyttä (halauksia, suukkoja).

Yhden yön jutuissa seksiasentona on lähes aina lähetyssaarnaaja. Päällä en todellakaan suostu olemaan, luultavasti huonon itsetunnon takia. Suihinotto ei oo ees asia mun osalla yhdenyön jutuissa. Haluan vaan seksin äkkiä hoidettua ja päästä siihen läheisyys/halailu-osaan.

Parisuhteessa seksi on paljon mukavempaa. Edellisessä suhteessa sain aina suuseksillä orgasmin ennen yhdyntää. Siltikin seksi oli hyvin tylsää (lähes aina lähetyssaarnaaja-asennossa ja päällä harvoin) ja usein keksin tekosyitä kieltäytyä siitä.

Nykyisessä suhteessa olen ollu avoimempi, alussa harrastimme seksiä 7-14 kertaa viikossa. Nyt tosin on tultu takaisin tähän Hoidetaan homma äkkiä- tapaan, koska itse en saa mitään tyydytystä yhdynnästä. Olemme nyt keskustelleet asiasta ja puhuttu seksilelujen käyttöön otosta seksin aikana. Muutosta odotellessa :)

Eli seksini suhteessa ja yhden yön jutuissa eroaa. Olen parisuhde ihminen ja siihen on syynä myös luultabasti se, etten saa orgasmia yhdynnässä. Jos saisin, nauttisin myös luultavasti enemmän satunnaisista kumppaneista. Itse tarvitsen luottamusta ja tuttua henkilöä seksiin, että voin edes jotenkin nauttia.

Vierailija

Minä olen kokeillut aika monia asentoja yhden yön jutuissa. Onhan ne yhen illan jutut kivoja varsinkin jos on ollut kauan selipaatissa. Mutta itsekin kaipaan yleensä sitä lähisyyttä silloin, että minua pidesään sylissä ja hyväillään kaikista eniten.

Ensimmäisen ja ainoan poikaystäväni kanssa olin aika arka ja en uskaltanut tehdä mitään. Mutta sitten näissä yhen illan jutuissa olen aika villi tapaus ja uskallan kokeilla aikalailla kaikkea. Voi olla että olen villi sitten poikaystävänikin kanssa kunhan löydän sellasen. :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat