Vyötäröhame!

Vierailija

Moikka tytöt!

Nyt olis hakusessa sellanen vyötäröhame, joka nousis rintojen alapuolle ja olis suht lyhyt. Mielellään musta tai sitten tummaa farkkukangasta. Missä ihmeessä niitä myydään? Oon ettiny jo monesta kaupasta h&m yms.
Siis hameen alle sitten laitetaan toppi.

Kertokaas onks teil tälläsiä hameita, ja mistä ootte ostanu :)
Sellanen olis varmaan helppo tehdä itsekkin.

Kommentit (13)

Vierailija

sopiiko teidän mielestänne 50 wee synttärijuhliin laittaa kynähametta?ja sopiiko leveelanteisten käyttää kynähametta? itselläni lantion levein kohta on ehk 95-100 cm. miten itse yleensä pukeudutte "vanhempien" ihmisten juhliin? olen yhden kerran ollut 50 wee päivil ja sekin oli joskus muksuna ja nyt olen vähän clueless what to wear :D

Vierailija

Mariska2: Tuntuu, että tiukemman malliset korkeavyötäröiset hameet on alkaneet vähenemään kaupoissa (verrattuna viime kesään) ja nyt on tulossa röyhelöisempää. Ootko selannu nettikauppoja? esim. Newlook (pienet postikulut Suomeenkin), Nelly, Asos yms. Mielessäni kävi, että GinaTricot saattaisi myydä, ellei sekin ole jo siirtynyt ilmavampiin, röyhelöisempiin hameisiin.

LumiAn: Tietty iästäsi ja tyylistäsi riippuu mitä kannattaa pukea. Vyötäröhameitakin on niin paljon erilaisia. Mutta kyllä semmoisen voi ihan hyvin pukea ja yhdistellä siihen mukava toppi/paita ja koruja. En laittaisi kauluspaitaa (sihteeri-lookin välttämiseksi) ja itse voit miettiä sopiiko löysähkö vai tiukka paita. Jos hame on suht tiukan mallinen (ja jos etenkin lyhyehkö) niin löysän mallinen paita voisi sopia hyvinkin. Itse tykkään pukea tuubitopin vyötärökorkuisen hameen kanssa.

Vierailija

LumiAn, olin juuri viime syksynä 50-vuotis juhlilla ja itselläni oli ruskea suora mekko (aika putkilo siis, ei mitään näkyviä helmoja) ja siihen yhdistettynä valkoinen vyötärövyö. Muiden pukeutumista silmälläpitäen, oli aika osuva valinta! :)

Vierailija

Eei, nythän ne on nuortenkeskuudes tosi in juttu, toi hame joka menee rintojen alle, ja on muutenkin suht lyhyt ja tiukka! :)
Sellaista just etsiskelen, joka nousee tosissaan ihan todella ylös!
No kaikki mekot mitä oon katellu netissä on ollu hirveen alhaalla,nelly.comissa oli jotain kivoja mekkoja yhdessä vaiheessa jotka nous tarpeeks korkeelle mut koot oli loppu :)

Eli edelleen hakusessa mielellää venyvää kangasta oleva musta tiukka mekko! :)

Vierailija

LumiAn: Kyllä mun mielestä ihan hyvin voi. Se vaan riippuu siitä että mihin sen yhdistää. Tarkotan että jos hame jo on lyhyt niin en mitään kovin avonaista yläosaa laittais. Mun mielestä kynähame on tosi tyylikäs oikeeseen yläosaan yhdistettynä. Kokokaan ei mun mielestä mitenkään vaikuta kunhan se susta näyttää hyvältä päällä :)

Vierailija

Itsekin olen etsiskellyt sellaista erittäin korkeavyötäröistä hametta mutta mistään ei tunnu löytyvän ! :( Ennen en ole tykännyt yhtään korkeavyötäröisistä housuistakaan mutta nyt olen jotenkin kummasti alkanut kiinnostua erittäin korkeavyötäröisistä farkuistakin :D

Missä kaupoissa niitä myydään ?

Vierailija

Gina Tricotissa myydään nettisivuilta katsoessani ainakin tällä hetkellä niitä monessa eri värissä. Meneppä sieltä vilkaisemaan :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat