Posliiniksi Sheivaus

Vierailija

Miten saatte täydellisen lopputuloksen, kun sheivaatte ala kertanne paljaaksi, ilman että tulee punaisia näppyjä? Jotkut toki saattavat käydä ihan jossain paikassa poistattamassa, mutta nyt tiedustelisin hyviä koti vinkkejä tähän. Mitä tuotteita käytätte? Laitteita? Ja mitä ei kannata kokeilla? Entä onko joskus epäonnistunut pahastikkin?

Kommentit (9)

Vierailija

Jos kipua sietää niin suosittelen epilointia; pysyvät poissa pidempään ilman vahvaa sänkeä, vaikkakin miltei päivittäin joutuu muutamia karvoja poistamaan (ei satu lähellekään yhtä paljon kuin ensi kertaa kaikkien karvojen ajaminen). Uskoisin että epilointi on pidemmän päälle myös iholle hellempää kuin sheivaaminen. Laitteen ja ihon puhtaudesta kannattaa tietenkin huolehtia ettei tule finnejä tms. Itse olen epiloinnin kokenut hyväksi vaihtoehdoksi, vaikka ensimmäinen ajo menikin hammasta purren... :D

Vierailija

Mulla tuli parilla ensimmäisellä kerralla hiukan punaiseksi iho, mutta nykyään ei enää tunnu sheivaaminen missään, vaikka käytän yleensä pelkkää lämmintä vettä. Välineinä mulla on Gilletten Venus ja geelinä (jota en nykyään enää aina käytä) Gilletten Satin Care. Kannattaa virua lämpimässä suihkussa ennen ajelua, ainakin omasta mielestäni se pehmittää ihoa mukavasti sheivaamista varten. Epilaattoria en ole kokeillut, koska olen sheivaamiseen tyytyväinen ja koska ymmärtääkseni epilaattorilla voi ajella uudelleen vasta kun karvat ovat jo kasvaneet takaisin, eli sillä ei vissiin voi ajella sänkeä...? (Vai olenko väärässä?) Missään nimessä ei kannata käyttää sellaisia yksiteräisiä "kertakäyttösheivaustikkuja"! Tulee kamalaa jälkeä.

Vierailija

Juu, olen samaa mieltä että iho pehmentyy suihkussa/saunassa ja sen jälkeen on paljon helpompi ja hellävaraisempi sheivata.=) Käytän Gillette Venusta ja saippuaa ja hyvää jälkeä tulee kunhan on terävä terä.; )

Vierailija

darkling: epilaattorilla pystyy poistamaan sänkeäkin, ei tosin niitä kaikkein lyhimpiä karvoja vaan parin millin mittaisia.

Vauvaöljy kuulemma ehkäisee ihon ärtymistä ajon jälkeen(on täällä jossain topicissa mainittukin).

Vierailija

Pystyttekö epiloimaan koko alueen, täysin posliiniksi? Itsestä tuntuu jo pelkkä bikinirajojen epilointi ylivoimaiselta, kovin alhaalta en edes uskalla kokeilla. Tosin Mieli kyllä tekisi tuon kestävämmän lopputuloksen takia. Onko mitään vippaskonsteja kipuun?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat