Kysy Jantulta!

Kommentit (2)

-puhvi-

Näin sinkkunaisena on yksi hyvin rasittava ongelma; jos haluaisi mukavaa yhden illan seuraa ja tekee sen selväksi niin kaksilahkeisen komistuksen kiinnostus usein lopahtaa jos ei heti niin aika pian (vaikka he itsekin hakisivat vain lyhyttä tuttavuutta). Eli täytyykö yhden illan seuraa hakevan neitokaisen oikeasti vaivata päätään ja esittää vaikeasti tavoiteltavaa niin että mies pääsee metsästämään ja kiinnostus pysyy yllä? Vai onko tähän jokin helpompi keino? :D

La Chica

Mitä miesten mielessä oikeen liikuskelee?

Olen miettinyt ystävieni kanssa, nyt jo hyvän tovin, että mitähän miehien mielessä liikkuu. Sillä olemme huomaneet että vientiä riittää kun on varattu, Silloin kaikki miehet pyörivät kimpussa, latelevat rakkauden osoituksia ja koittavat kilpaa saada naisen puukkaamaan heille edes yhden tunnin kalenteristaan. Mutta kun nainen päätyy vapaille markkinoille miehet ympärillä vähenevät ja joskus tuntuu kuin kaikkien miesten kiinnostus lopahtaisi sen siliän tien. Itselleni kävi näin viime keväänä ja ystävälleni myös. Minulla oli erään mukavan pojan kanssa hieman säpinää ja minulla ja omalla poikaystävälläni meni todella kehnosti joten ajattelin että haluan kokeilla toisen kanssa onneani. Minulla ja poikaystävälläni meni poikki ja miltein samantien kun toinen poika kuuli asiasta alkoi epäröimään halusiko olla kanssani tai tulisiko meidän suhteesta mitään (aikaisemmin oli jo pari kuukautta houkutellut minua jättämään poikaystävääni ja ottamaan hänet tilalleen ja vakuutellut välittävänsä minusta). Asia jäi niille sijoilleen ja muutaman viikon päästä kuulin että poika oli palannut yhteen vuoden takaisen eksänsä kanssa. se suhde ei kauaa kestänyt (kuten eivät olleet kestäneet myöskään edelliset 3 suhdetta saman tytön kanssa).
Itse löysin siinä välissä mukavan pojan joka on kuin luotu minulle ja olemme seurustelleet kesän alusta asti.
Nyt sitten poika on alkanut taasen ottaa enemmin yhteyttä ja olen kuullut yhteisiltä kavereiltamme että hän olisi taas kiinnostunut minusta. Minulle hän kyllä esittää välinpitämätöntä ja kylmää joten olen hieman ymmälläni. Onko tässä kyse jostain sellaisesta, että koiran pentu on suloinen, ihana ja sen haluaisi omaan kotiin, niin kauan kun se on jonkun toisen hihnassa, mutta ajatuskin siitä että joutuisi viemään sen kotiinsa ja huolehtimaan siitä "vakituisesti" kauhistuttaa? :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat