Deittailun säännöt

Vierailija

Hei nyt pyytaisin vinkkeja tulemaan deittailun kultaisista säännöista!

Juttu on nain, etta tapasin baarissa ihanan ja kiinnostavan miehen, joka tuntuu kuitenkin itseani huomattavasti kokeneemmalta(itse kun en ole laisinkaan koskaan harrastanut deittailua ja ns. tuntemattomien ihmisten tapaamisia). Baari ilta sujui jutellessa ja suudelmankin sain sitten illan paatteeksi. Poika otti yhteytta maagisen kahden paivan jalkeen soittamalla, ja nyt sitten ollaan tekstiviesteja lahetelty muutaman kerran. Seuraavat treffit ovat tulossa luultavasti ensiviikolla, koska tama viikonloppu on kuulemma miehella toita.

Ihan vaan mielenkiinnosta, etta millaisia saantoja on teilla itsellanne tai yleisessa tiedossa deittailun ihmemaailmasta?:)
Ekan treffin jutunaiheet? Kolmansien treffien kysymys? Ainahan tammosia on jostain elokuvista nahnyt, mutta ei ole koskaan ennen tullut tammoista tilannetta, etta tuntuu, etta pitaisi pelata jonkinlaista pelia miehen kanssa...

Sana on vapaa ja vinkkeja otetaan vastaan!^^

Kommentit (6)

Vierailija

Kaikki menee parhaiten, kun et mieti mitään etukäteen / pelaa yhtään mitään pelejä. Kyllä ne asiat sujuu ihan luonnostaan, vaikka ei kokemusta oliskaan. Teet vaan niin kuin parhaalta milläkin hetkellä tuntuu.

Vierailija

Se mitä romanttisissa komedioissa näkee on täyttä fantasiaa tai sitten totta tuolla Atlantin länsipuolella. Oli miten oli, mitään sääntöjä ei ole! Unohda säännöt ja ole oma itsesi. Mulla ainoa sääntö on, että jos juttu tuntuu hyvälle, niin sitten voin nähdä miehen seuraavankin kerran, mutta jos se ei tunnu hyvälle, niin bye bye. Enkä itse ainakaan jaksais kattella miestä joka noudattaa tarkalleen "deittisääntöjä".

Vierailija

niinkuin arvon leidit tässä antoivatkin aikaisemmin pätevimmät vinkit; unohda säännöt, älä pelaa pelejä!
Oot vaan rohkeesti oma ittes ja oon aivan varma että keksitte hyviä puheenaiheita :) kunhan et vaan jännitä ja teet niinkuin hyvältä tuntuu :)
tsemiä <3

Vierailija

Mä oon kanssa samaa mieltä kuin edelliset, että ei edes kannata miettiä mitään "sääntöjä" vaan oikeasti tehdä niinkuin itsestä tuntuu :) Tilanteesi kuulostaa hyvältä ja tulin oikein iloiseksi puolestasi, kun itsellä ei ole deittailussa juuri onnistanut vaan tullut lähinnä pettymyksiä. Toivottavasti jutustanne kehkeytyy vielä jotain enemmän :)

Vierailija

Jos nyt et eksistä puhu niin eiköhän treffeillä voi puhua muuten mistä vaan:D Koska ihmisiä on niin erilaisia, en usko että voi olla mitään yleispäteviä deittisääntöjä(valitettavasti).

Vierailija

Olen ollut aviossa yli 47 vuotta. Mieheni on alkanut deittailla 25-35 vuotiaiden kanssa. Mieheni on 75 vuotias, itse olen 72. Han haluaa deittailla kolmen neitokaisen kanssa ja esitella neitokaiset minulle. Onkohan miehella jokin villus ?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat