Feikki Uggit

Vierailija

Mitä mieltä olette feikki uggeista? Mielestäni ne ovat hyvät, koska ne ovat halvemmat kun aidot. Ne ovat myös lämpöiset, eivät purista jalkaa ja kestää monta talvea! Ne näyttävät samoilta kuin aidot!

Kommentit (5)

Vierailija

Tarkoitatko ihan feikkifeikkejä mitä saa marketeista ja spiritsoresta vai ihan netissä myytäviä aidon kans just saman näkösiä missä printti UGG. itsellä on ashleyt spiritstoresta ja ne eivät kestä lunta juurikaan, aina märät ja vesi tulee sisään.. 3kk pysyi silti ihan hyvinä...ja halvat tietty oli!

Vierailija

Itsehän olen ostanut kenkäni ihan oikeasta kenkäkaupasta. En ole edes harkinnut markettikaman ostamista. Ehkä netistä ostetut voisivatkin olla hyviä, vaikkapa nuo sinun. En ole nähnyt tuollaisia UGG printillä varustettuja feikkikopioita... Tietenkin mokkanahkaa oleva kenkä ei kestä vesikeleillä. Vesi tulee minullakin sisään, mutta en pidä loskakeleillä UGGejani.

Mitä mieltä olet tästä http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/uutinen.asp?id=2043020 ?

Itse en ainakaan luota Brittilehden asiantuntijoihin. Ja miten he ovat voinaat todistaa tämän?

Vierailija

Mun tietääkseni lähes kaikki joissa on UGG printti mutta hinta on 100 e paikkeilla on mahdollisuus, että kenkä ei ole aito UGG. Sillä jotkut valmistavat niitä lähes samanlaisia ja aidot maksaa monesti lähes 200e tai yli. Itselleni olis nyt ihan sama onko se feikki ei vai, mutta luulen että aidot kestää just paremmin .

En oikeen osaa sanoa tuosta linkistä, toisaalta onhan jossain kengissäkin holvituki tai mikä onkaan että tukee jalkaa niin voihan tuossa olla asiaakin.. :D Mulla itsellä ainakin kengät on todella tilavat ja epätukevat..kumminkaan jalat ei kipeät koskaan joten en jaksa välittää vaikka ei oliskaan niin hyvät jalalle, kun ne on niin kivat ja lämpöset pakkasilla :D

Vierailija

Minä ainakin käytän kumisaappaita kurakeleillä! ei mitkään uggit ole tarkoitettu tietenkään sadekeleille..... voi tätä nuorisoa, kaikkea se keksii

Vierailija

mä en ainakaan tietääkseni edes puhunut sadekeleistä :D lumi, on sitten pakkasta tai ei on yhtäkuin VETTÄ sulaessaan. joten kyllä kenkien mokkasienkin pitäisi talvikeleille tarkoitettuna kestää talvikelejä. en puhu loskasta tai vesisateesta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat