Salkkareiden kulisseissa

Kommentit (7)

-puhvi-

En yhtään tiedä pitäiskö vihata sarjaa, pitää sitä huvittavana vai vaan todisteena siitä että suomalaisetkin tarttee omat kauniit ja rohkeet jotka ei varmasti koskaan lopu :D Olisi jännä tietää kuinka suuri prosentti suomalaisista sitä seuraa (cosmon tuleva kysely kenties?)

Jonna

Minä en ole vuosiin seurannut, joskus ihan ensimmäisiä tuotantokausia tuli perheen kanssa katsottua, mutta sarja on minusta mennyt yliampuvaksi ja epäaidoksi. Hyvin moni tuntemani kuitenkin kyseistä sarjaa katsoo...mutta en silti usko itse jääväni mistään sivistyksellisesti merkittävästa paitsi :D

vivatsu

luulen että juulia kuolee ainakin koska oli huoneessa missä räjähdys tapahtui. paula saattaa myöskin kuolla mutta vauvasta en ole varma. eeron toivon katoavan sarjasta joten toivottavasti hän kuoli myös =D

Jenni

Se sarja menee vähä yli nykyään. Niitä ensimmäisiä tuotantokausia en kahtonu mut on tullu viime keväänä katottua enkä tiiä kahtoisinko nyt niitä uusia jaksoja... Saa nähä sit illalla..

Jonna

Sillon ku sarja alkoi, tuli seurattua suht tiiviisti mutta nyt on jotenkin menny hohto kyseisestä sarjasta. Ja vaikkei sarjaa seuraisikaan niin kaikilta muilta kyllä voi ja saa kuulla mitä Salatuissa Elämissä on tapahtunut :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat