Vampyyrifanin tunnustus

Kommentit (10)

anna-kaisa

Minusta tuli vampyyrifriikki nähtyäni ensimmäisen jakson Buffy, vampyyrintappajaa jo kauan kauan sitten. True blood on kanssa tuttu, sitä kannattaa seuratakkin tarkasti sillä siinä esiintyy suomalaisnäyttelijä Peter Franzen :) (muistaakseni nyt 2. tuotantokaudessa)

sirkka

mä itte tykkään kans vampyyri jutuista. mun koko friikisyys lähti byffy pelistä. ja kun aloin kattoon niitä elokuvii niin voi että ne on sit kaikista parhaimpii.

Jonna

Twilightia minäkin seurailen, sain juuri kirjan aloitettua :) Mielenkiinnolla odottelen seuraavaa leffaa. Vampyyriteemasta minäkin tykkäilen mutta enemmän Van Helsing-elokuvan hengessä :)

True Bloodista en tykännyt, netistä latasin muutaman jakson, mutta päänäyttelijä ei minusta sopinut rooliin ollenkaan :(

Katz

True Blood näyttää olevan Jenkeissa tosi suosittu, mutta itse en kiinnostunut sitten yhtään puolikkaan jakson nähtyäni . Ehkä olen vihdoin kasvanut ohi tällaisesta viihteestä . ;)

vvvv

olen myös ihan hurahtanut kaikkiin mahdollisiin vampyyri juttuihin. kaikenmaailman kirjat ja leffat koluttu läpi=D
innostus on tullut jo ihan pienenä,osakseen varmaan siitä syystä, että isipapalla oli kaikkea vampyyrikrääsää. ja joskus pienenä toivoin myös saavani isona vampyyri poikaystävän=DDDD

-puhvi-

Viikko sitten sain käsiini twilightin kakkososan... Jäin niin pahasti kiinni että nukkumaan pääsin 6:30 aamulla :D ja joo... stackhouse -sarjakin on koluttu, palkkapvää odotellessa on pakko pohtia kumman kirjasarjan hankin ensin ;)

Heini

Näin kyseisen Pattinsonin pojan ihka elävänä New Yorkissa heinäkuussa, olivat filmaamassa uutta elokuvaa. Todella tyly tapaus, ei edes kättään vaivautunut heilauttamaan monta tuntia häntä odotelleille faneilleen. ...toisin kuin Pierce Brosnan!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat