Amerikan huippis

Kommentit (9)

Jonna

Myönnetään..katson tunnollisesti joka jakson tai vähintään nauhoitan, jos en ole ruudun ääressä oikeaan aikaan.

Omakin lemppari on tuo make over..kaiketi siinä on jotain omaa mieltä ylentävää, kun toinen itkee kutriensa perään. Minua kiinnostaa tällä tuotantokaudella nähdä kuinka pitkään mini-tyra selviää joukossa :)

Tiina

Seuraan kyllä ohjelmaa aina kun olen kotosalla mutta en ole siihen niin kiikissä että alkaisin jaksoja nauhoittamaan. Tykkään myös seurata Kanadan ja Australian vastaavia ohjelmia.

henna21

Katson kaikki "mallit"- ohjelmat ja ei ole oikein ketään suosikkia vaan koetan hahmottaa aina tytöstä kuka olisi parasta ainesta, kaunis hänen ei tarvitse olla vaan pesoonallinen.

bettina

paras on kyllä noitten muodonmuutos :---D niin hauska katsoa kun muille tehään tuommosia ja jotkut pillittää että ei hiuksia pois :D

anna-kaisa

En niinkään ole välittänyt aikaisemmista huippumalli haussa-kausista, mutta nämä pari jaksoa olen kyllä katsonut uudesta( sattunut olemaan telkkarin äärellä:D ) ja tuntuu että voisin seurata... hauskinta on mielestäni katsoa kuinka nämä "mallit" hyppivät kuvauksissa yrittäen näyttää mahdollisimman hyviltä:D

lsmv

Kyllä Huippista jaksaa kattoa tuotantokausi toisensa perään, ku aihealue on kiinnostava :) Sen sijaan joku Selviytyjät menetti hohtonsa jo parikymmentä tuotantokautta sitten.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat