Alusvaateasennetta

Kommentit (15)

Nannukka

Itse käytän bodya vain tanssin merkeissä, mutta ei sitä voi verrata alusvaate bodyihin. Tanssiessa vaan ei saa näkyä paljasta ihoa selästä tai mahasta.
En kyl muute käyttäs.

Jossu

Bodyt ja korsetit ovat ihania,ja kyllä varmasti näyttävät hyvältä jakun kanssa.! Joka syksy sorrun samaan, ostan muutaman kalliin ja näyttävän korsetin tai bodyn, kerran tulee ehkä käytettyä,koska ovat niiin epämukavia ja epäkäytännöllisiä. Silti nainen ei koskaan opi turhamaisuutensa takia..

Katja

Mä oon törmänny nyt muutamis vaatekaupois bodyihin. ite en käyttäis ku en eläny bodyvillityksen aikana. Miellän ne vauvoille. : ) Kohta tulee varmaan muotiin suloisia vaaleanpunaisia Hello kitty bodyja aikuisille naisillekkin. Tsihh!

Jonna

Minä vierastan bodyja henkeen ja vereen.. Kuvissa näyttää hyvältä kun on asustettu oikein, mutta miellän jotenkin epäkäytännölliseksi vaatteeksi. En osaisi itse olla ollenkaan body päälläni.

Miranda

Mulla on kaapissa musta body jonka taisin ostaa viime vuonna, on se ollut päällä kerran tai kaksi mutta eihän se maailman helppoin ole veskissä käynnin yhteydessä.

anna-kaisa

Voin sanoa että minua ei kyllä koskaan ole nuo bodyt kiinnostaneet, eli ei koskaan! Se tuntuu samalta kuin kävelisi päivät uimapuku päällä:/

Katz

Minulla on ostoslistalla paitabody joka on kätevä kynahameen kanssa jottei aina tarvi olla tunkemassa paitaa syvemmälle hameen sisään ja korjailemassa. Muistan 90- luvun alussa kun minulla oli body että siinä oli haaroissa piilotetut hakaset jotka sai auki just vessassakayntia varten. En tiedä käytetäänkö samaa tekniikkaa nykyään mut toivottavasti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat