Tallinna vs. Helsinki

Kommentit (13)

lsmv

Joo, se on kyllä ärsyttävää, jos ite on konsertissa bilefiiliksellä ja ympärillä olevat katsojat vaan seisoo ja tuijottaa ilmeettömänä keikkaa. Ei sinne mököttämään tulla! :)

Kiva tunnelma välittyy näistä kuvista :D

-puhvi-

Johtuuko sitten siitä että pohjoisen pallonpuoliskon väki on suunnannut katseensa jo syksyyn, kun helsinginkin keikasta uutisoitiin yleisön lämpiämis -vaikeuksista?

AnnaK

En itse oikein ymmärrä mitä hienoa Madonnassa on, mutta pari ystävääni ovat todella kovia faneja ja heidän puolestaan olen iloinen että saivat nähdä fanituksen kohteensa viimein livenä. Kulttuurillisesti mielenkiintoista on ollut seurata kuinka valtaisan (media)härdellin tuollaisen staran saapuminen Suomeen nostatti.

Milla

Kuulemma yleisö oli ollut Helsingissä parempi, Virossa jengi kuulemma oli vain katsonut suu auki. Helsingissä yleensäkkin hyvä meininki!

Belladonna

Nyt kun luin ton Madonna postauksen niin rupes kyllä harmittamaan,etten ollut hommanut itselleni lippua tolle keikalle.No ehkä ens kerralla sitten.

pets

Hyvä Suomi!!! Ehkä ne virolaiset potevat vielä alemmuuskompleksia, ja yrittävät peittää sitä olemalla jotenkin asiallisia ja "aikuisia", se ikuinen pelko, että en uskalla tehdä mitään, kun mitä noi vieressä olevat ja muut ajattelee...

rrous

Itse olin Helsingin keikalla ja pääsin jopa B-katsomoon. Harmittamaan jäi vain muutamien hittikappaleiden totaalinen puuttuminen(!) ja B-katsomon porukka oli aika vanhaa 18-vuotiaan silmissä joten yksin siellä fiilistelin oikein kunnolla. :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat