Mikä on paras kesämuistosi?

Sivut

Kommentit (17)

Jonna

Mieluisin kesämuisto taitaa olla yhteiset hetket ystävien ja kullan kanssa niin mökillä kuin kaupungillakin. Hyvässä seurassa kesä maistuu aina makeammalta :)

riikka

Iskän kans tehdyt kalareissut. Tuli tänä kesänä niin ihanasti lapsuus mieleen, kun iskän kans kalassa kävimä. Saima paljon harjuksia ja suolasimma ja söimä makeasti

Tessa

Parhaat kesämuistot on kyllä ne kiireettömät päivät, kun ei tarvitse katsoa kalenteria minne pitäisi mennä ja paahtaa pitkiä päiviä. Ja jäätelö ja mansikat.

lsmv

Parasta kesämuistoa on vaikee sanoa, mut monia hyviä hetkiä on ollu! Paljon bileitä, etelänmatkoja ja hyvää seuraa, ei siinä paljoa tarvita, että kesästä tulee ikimuistoinen.

Piipana

Täytin 17v, ja olin aina halunnut kissaa. Poikaystäväni ei ollut soitellut minulle koko päivänä, ja hermostuin eikö hän muista syntymäpäiviäni ! Itellähän ei ollut saldoa soittaa. Kohta soi ovikello, menen avaamaan ja edessäni on pahvilaatikko jossa lukee avaa heti. Juoksin huoneeseeni ja avasin laatikon: Siellä oli pieni pörröinen kissanpentu joka mauku ja räpytteli silmiä! Kohta poikaystäväni tuleekin, kaappaa minut syliin ja onnittelee. Tuossa sylissä minun Minni nyt sitte kehrää :)

Belladonna

Ehdottomasti viikko Ranskan Rivieralla heinäkuussa.Kävimme siellä myös U2:n konsertissa ja shoppailtua tuli myös sen verran,että pelkäsin matkalaukkuni painon ylittävän sallitun 20kg.

Tiina

Parasta kesässä on kiireettömyys ja aurinkoinen lomasää. Kesällä saa olla vaan ihan lötkyvötkylaiskimuksena tai tehdä just sitä mihin muulloin ei ois aikaa ja energiaa. Kesän ykkössyötävää on jäätelö...mansikka ja muut marjat tulevat hyvänä kakkosena.

anna-kaisa

tämä kesä on mennyt kyllä töitä tehdessä, eikä siitä ole vielä kunnolla päässyt nauttimaan! :( Viime kesä on mahtava, varsinkin minun ja poikaystäväni matka Rodokselle. Aah, rannalla löhöämistä ja ihanien drinkkien ja ruuan nauttimista. Ja olihan ne miehetkin kyllä syötäviä;) sinneku pääsis uudestaan... :)

henna

Paras kesämuistoni on kaverini kanssa Ahvenanmaalla lomailu. Istuskelut lämpimässä kesäillallassa ja kundien kanssa juttelut, tutustuminen uusiin ulkomaalaisiin on aina jännää.

aippa

Täytän tänään 30 vuotta! Tunnen itseni silti vielä kuin olisin 20 vuotias tai sinne päin..ei ikä ole tärkeä vaan mieli, siitä riippuu minkä ikäinen on, aion pysyä aina lapsellisen kivana.

Tiina

Koko neljä viikkoa pitkä kesälomani on yhtä parasta kesämuistoa sillä ilma on ollut niin mahtava että tuntuu kuin olisi muutaman viikon ollut Turkissa!

Pia

Kyllä paras kesämuisto sijoittuu ensimmäiseen lomaviikonloppuun- Miljoonarock Tuurissa :o) Hauskaa oli. Muuten oltu miltei vaan kotosalla ja harrastettu kotihommia sekä uimarantailua.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat