Giltsit vs. roistot

Kommentit (4)

-puhvi-

Hmmm... Gilmore voittaa; aina kun sen on katsonut tuntuu että oma äiti on niin ybercool ettei koskaan tarvitse vajota lattian läpi ;)

tiija

no voisin haastajaksi heittää hotel babylonin, harmi ettei näy enää :( ja uudet lätkävaimot ovat aika hyvää hömppää aina viikon alkuun !

anna-kaisa

Sopranosta ei kyllä ole tullut seurattua, gilmoreja kylläkin, vaikka ei ihan lempisarjoihin ylety... Rasittavaa, kun nyt kesällä tulee sarjoista vaan uusintoja! Itse seuraan enemmänkin esim. csi:t, house, true blood jne...

Sonja

Olen täysin samaa mieltä Gilmoren tytöistä! Omistan myös kaikki seitsemän ihanaa kautta tuota maailman upeinta tv-sarjaa. Gilmoren tytöt vaan on parhaita. Muistan vieläkin kuinka isä tuli eräänä syys iltana kertomaan minulle ja siskolleni uudesta tv-sarjasta. Olimme äly pieniä vain 12-vuotiaita, mutta siitä tämä ihastus tuohon rakkaimpaan tv-sarjaan ikinä alkoi. Saan kiittää isääni Gilmoren tytöistä ja äitiäni maailman parhaasta kirjasarjasta Harry Potterista. ;> Toki Greyn anatomia on hyvänä kakkosena tv-sarjoista. Sopranosta en ole oikein ikinä ymmärtänyt ja kiinnostukseni sarjaa kohtaan ei ole herännyt. Mutta Gilmore ah! Niitä levyjä on kulutettu urakalla. Neljännen kauden alku ehkä paras ikinä, kun Rory menee Yaleen. Talviloma, Roryn ja Jessin niin vaikea suhde, Parisin ekat treffit, Rory ja Logan Emilyn ja Richardin häissä, Lorelain törmäys Luken kahvilassa pöytään ja Roryn kommentti "Tuo oli outoa" ja lukemattomia lukemattomia muita ihania kohtauksia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat