Kenkiin ei voi luottaa

Kommentit (11)

-puhvi-

Korot ovat suurin rakkauteni (ja alusvaatteet)! Olen yhdet korot ostanut joilla kävely on työn ja tuskan takana (ongelmana koron asento ja nilkkurin reuna joka painaa nilkkaa). cosmohan voisi perustaa sivun jolla voisi myydä kenkiä/laukkuja joita ei vain käytä olivat ne kuinka ihania tahansa!! Tosin idea voisi koitua kohtalokseni kun kaikkien cosmottajien 39:n korkkarit löytyisivät pian kaapistani ;)

vivatsu

kyllä kyllä ja kyllä! rakastan kenkiä, koroilla ja ilman.
ongelmana on vain yli herkät kantapääni jotka eivät tunnu kestävän minkään sortin (varsinkaan uusia) kenkiä.
mutta kauneuden edestä täytyy kärsiä..heh =D

Jonna

Laukut ja kengät..tunnustetaan. Yleensä vielä kengät sopivat jalkaan :) Harvemmin tulee ostettua kenkiä joiden käyttäminen aiheuttaa tuskanhuutoja. Kävin jo Dinskossa kuolailemassa syksyn uutuuksia ja muutaman parin taidan käydä hakemassa.

Nannukka

Itsellänikin noi kengät ja laukut on sellaisia joista kaapit täyttyvät. Avokillakin menee silloin tällöin kaupungilla hermot, ku pitää pysähtyä jokaisia kenkiä ja laukkuja katselemaan.

Pia

Kaapit ja hyllyt pursuavat kenkiä. Uusia, vähän käytettyjä tai käytössä jo nuhjaautuneita. Myös laukkuja riittää. Jouduin jopa ahtamaan niitä äitini ullakolle.
Mitä kenkiin tulee, itselläni oli helvetillinen kenkäkokemus mennä keväänä. Uudet kengäni kun hankasivat siinä määrin kantapäitäni, että veri vuolaasti virtasi ja hikikarpalot koristelivat kivusta kalpeita kasvojani. Onpa tainnut jalan muoto ja koko muuttua vuosien mittaan. Ovat varmaan kenkien kanssa keikistellessä leventyneet jä läsähtäneet.

Katja

Ostin eilen neljä parii kenkiä. Harvemmin tulee ostettua näin useat kerralla. Oikeestaan mun intohimona on farkut. Niitten kohalla oon huomannu saman ku te korkkareista. Kaupan sovituskopis ne istuu täydellisesti. Myyjätki ihastelee. Karu totuus paljastuu seuraavana päivänä. Vyötäröstä liian isot tai niin kireät, että hoikasta kropastani pursuaa "jenkkakahvat".

aikku

Tuttu tilanne; eli ostan aivan ihanan tuntuiset, seksikkäätkin kengät ja sitten kun kävelen niillä ne ekat sata metriä niin kantapää ja varpaat alkavat hiertää ja kun tulen kotiin niin laitan kengät kaapin perimmäiseen paikkaan ja seuraavalla kävelykerralla vanhat ja mukavat kengät laitan jalkaani. Sinne jää lojumaan taas kerran yksi kenkäpari ja vien ne sitten kirpparilla myyntiin joskus.

henna

Olen toppihullu näin kesällä ja pidän muulloinkin, ne pitää olla erikoisia jollain tapaa aina ja seksikkäitä. Toppeja löytyy sata varmaan kaikenkaikkiaan ja kengät taas pidän aivan rikki ennen kuin ostan uudet. Farkkujakin ostelen usein.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat