mies vankilassa

Vierailija

aviomieheni menee linnaan syksyllä. odotamme jännityksellä paljon kakkua tulee. todnäk. vuosi. tuleva tuomio ahdistaa meitä molempia mutta se on pakko kestää. ehdotonta tulee joka tap., eli näemme toisiamme kerran kahdessa viikossa tunnin verran. valtio maksaa matkat. ei paljo lohduta. olemme onnellisesti naimisissa ja tiesin rikostaustat jo etukäteen, ja koska teon motiivina oli omien puolustus en näe sitä pahana asiana. kesk. luottamus on tärkeämpää ja uuden elämän aloitus. saamme ehkä tuona aikana lapsen. mieheni haluaa silloin tottakai kotiin. odotan häntä ja teen töitä tuona aikana, kun mies vapautuu aloitamme puhtaan elämän. rikokset oli tehty ennen kuin tapasimme. nautimme ajasta ennen tuomiota ja toisiamme tukien. onko muilla vast. kokemuksia?käräjät mielessä, myös moni muu asia. rankka olla näkemättä vuoteen (itku).

Kommentit (6)

Vierailija

Kyllähän moni mies armeijassakin on sen vuoden ajan ja siitä selvitään. Silloin ei aina nähdä edes joka viikko, eikä valtio maksa matkoja. Että kyllä te varmasti selviätte. Onneksi miehesi pääsee vankilaan Suomessa, täällä on sentään aika turvallista istua moneen muuhun maahan verrattuna.

Tsemppiä.

Vierailija

Mä taas luulen että toi vankila on aika paljon rankempi juttu kun intti. Intistä pääsee kotiin melkein joka viikonloppu, kun taas tossa tilanteessa näkee kerran kahteen viikkoon pari tuntia.

Yhellä kaverilla oli aika vastaava tilanne, suhde kaatui, muttei pelkästään vankilan takia. Suhteen muut ongelmat tuli niin konkreettisesti esille erossa olon takia. Eli kaikki suhteen epäselvät ja hankalat asiat kannattaa yritää selvittää ennen lähtöä.

Tsemppiä täältäkin.

Vierailija

miehellehän tämä on paljon rankempaa, vankila ei niin kiva paikka. onneksi se on tuttu jo ennestään joten tietää suunnilleen mitä on luvassa. toiv. äijän nuppi kestää! mä mietin vaan miten kestää olla erossa. luvassa syksyllä, siis. mutta kertoo pelkäävänsö sitä linnaan menoa.

Vierailija

kyllä suhde kestää sen vankila olo ajan, poikaystäväni on istunu jo kaks kertaa linnassa ja nyt kesällä alkaa uudet käräjät ja sieltä pamahtaa pitkä tuomio, varmasti 2vuotta tulee istumista mutta me ollaan suunniteltu menevän naimisisiin sitä ennen että sais niitä "perhetapaamisia" kun jossain vaiheessa menemme kuitenkin naimisiin. ei se vankila paha paikka ole, ku voi olla että joudun itsekki hämeenlinnaan istumaan kuhan käräjät on

Vierailija

Saanko kysyy suikki ja menthol, että miehenne on tehneet? Etenkin ku toisen mies menee jo kolmatta kertaa linnaan.. En halua tuomitseva tms., mut en kyllä ehkä ite kestäis olla parisuhteessa miehen kaa, joka on tehny jotaa niin pahaa, et vankilaan joutuis.

Mut tsemppii teille!

Vierailija

muakin kieltämättä kiinnostais, mitä teidän miehet on tehny? ja kui te suhtaudutte noin kevyesti siihen? mää olisin ainakin aivan raivona, jos mun avopuoliso tekis jotain mistä se joutuis vankilaan (paitsi nyt sitten jos kyse olis jostain itepuolustuksesta tms ymmärrettävä teko)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat