Saako exän kaverin kanssa seurustella?

Vierailija

Haluaisin mielipiteitä siitä, että saako exän kaverin kanssa seurustella.

Mulla oli joskus yli vuos sitten tosi lyhyt (reilu kuukausi) ja omasta puolesta ei kovin vakava juttu yhen ihan kivan kundin kanssa. Erottiin ja heppu ei meinannu millään päästä musta yli.

Yli puoli vuotta myöhemmin aloin seurustella yhteisen kaverimme kanssa. Tämä kuitenkin herätti pahennusta muutamissa ihmisissä ja sain kuulla olevani kiertopalkinto. Mielestäni en ole millään tavalla tilivelvollinen exälleni yli puolen vuoden jälkeen erostamme. En ole enää juurikaan puheväleissä exäni kanssa. Poikaystäväni ei myöskään jaksa välittää koko tyypistä enää. Oliko tämä epäeettistä? Ollaan nyt seurusteltu 9 kk ja oon tosi onnellinen, tuntuu että tää vois olla se oikea. Enkä anna jonkun kuukauden erehdyksen pilata sitä.

Kommentit (8)

Vierailija

Anna palaa äläkä välitä mitä muut sanoo. Jossain tilanteissa ehkä tuo olis "eäeettistä", mutta ei mun mielestäni sun tilanteessa.

Olen sitä mieltä, että maailmassa on tosi vähän niitä "oikeita" meille jokaiselle, joten jos sattuu löytämään edes potentiaalisen sellaisen, niin mitkään kaverisuhteet ei siinä vaiheessa saa sua estää. Varattuihin ei kosketa, mutta sen jälkeen ei mielestäni ole mitään rajoituksia, jos oikeesti olet sitä mieltä, että mies saattais olla se oikea.

Jotkut sanoo mua epäeettiseksi kun olen sitä mieltä että jos joku tilanne tulee niin suhde ja rakkaus menee aina kaverisuhteiden yli, omien ja muiden.

Vierailija

Olen myös sitä mieltä, että kavereiden ei saa antaa tulla rakkauden väliin. Jos kaveri ei hyväksy ihmistä, joka tekee sinut onnelliseksi, häneen ei kannata nähdä vaivaa. Mun mielestl et ole tehnyt mitään väärää.

Vierailija

Kyllä mun mielestä saa :) Itsekkin seurustelen exän kaverin kanssa tällä hetkellä. Tosin he eivät enää ole niin hyviä kavereita kuin ennen, on muitakin syitä kun se että seurustellaan. exän kanssa seurustelin kuitenkin 9 kk.
Nykyisen ja exän muutamalla kaverilla oli vähän ongelmaa tän asian kanssa että "hyppäsin" kaverista toiseen, mutta itse tiesin rakastavani nykyistä niin annoin olla. Ihan sama mitä muut ajattelevat ja ajan kanssa se meni ohi, vaikka en ole vieläkään kauheen hyvissä väleissä näitten kullan kavereiden kanssa, mutta kyllä ne tossa menee :D

Vierailija

Sun tilanteessa en välittäis exästä. Itse en edes laskis kuukauden säätöö exäks. Että anna palaa vaan:D! Se on exän ongelma, jos se ei hyväksy teitä, ei teidän.

Vierailija

Kyllä, itsekin tein näin ja vaihdoin vieläpä lennosta(erosta ensimmäiseen suudelmaan 2 viikkoa, kuukauden päästä yhdessä). Ei sitä kukaan ihme kyllä pannu pahakseen, ei edes eksä, koska eron hetkellä kerroin hänelle, että olin ihastunut hänen kaveriinsa.

Aina löytyy niitä ihmisiä jotka jaksaa tollasista ja pienemmistäkin asioista nipottaa, vaikka tuskin heidän oma elämäkään on ihan mallikelpoista. Luultavasti vaan ajan myötä eksäsi unohtaa asian ja onhan se nyt selvää ettet ole mikään kiertopalkinto jos oot nykysen kanssa ollu jo yhdessä 9 kk:D

Vierailija

Loistavaa että on 'kohtalotovereita' ja tukijoita :))

Varsinkin jätkillä näyttää olevan noi "KAVERIN EXÄÄN EI KOSKETA" jutut hirmu tärkeitä ja jotain nyrkkisääntöjä jopa. Nykyinenkin oli vähän epäilevä aluksi koska silläkin oli tuo typerä päähänpisto takertunut aivosoluihin aika tiukasti. mut kyllä se siitä nopsaa yli pääsi ja nyt se vaa naureskelee et mitä se sellasta jäi edes miettimään : D

Musta rakkautta ei ihan joka kulman takaa löydä, ja on tuhlausta antaa jonkun tulla sen väliin ihan vaan jonkun typerän "periaatteen" vuoksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat