Parisuhde ja itsetyydytys

Vierailija

Mulla on pieni ongelma tän asian suhteen. Aikaisemmissa suhteissa tämä ei ole ollut ongelma, en kylläkään tiedä miksi. Saatan nyt kuulostaa itsekkäältä (mikä onkin ongelma), koska koen itsetyydytyksen itselleni olevan ihan ok, niinkuin myös poikaystäväni mielestä, mutta koen taas poikaystäväni runkkaamisen siten, etten riitä hänelle (vaikka hän kovasti aina sanoo ettei kyse ole siitä vaan pikemminkin tavasta). Hän runkkaa kyllä vähän verrattuna keskiverto mieheen, joten kyse ei ole määrästä. Johtuukohan asennoitumiseni siitä, että itse suurimmaksi osaksi tyydytän itseäni koska 1. en päässyt loppuun 2. tekee mieli kun hän ei ole paikalla? 2. kohdan ymmärrän kyllä miehenikin kohdalla ja 1. kohtaa ei miehelleni tapahdu. Harmittaa vain se, että on päiviä kun näemme (asumme toistaiseksi erillämme), mutta emme harrasta seksiä ja lopulta molemmat päätyy omille kämpille tyydyttämään itseään. Kertoisiko joku, miten saisi parisuhteen ja itsetyydytyksen kulkemaan käsi kädessä, ilman mitään epävarmuuksia? Ja arvon miehet avartaa asiaa, miksi parisuhteessa runkataan ellei syynä ole 1. tai 2.? :) Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (7)

Vierailija

Itsetyydytys ei korvaa seksiä, eikä päinvastoin. Kaikki ei runkkaa ainoastaan 1. tai 2. syyn takia. Mä tyydytän itseäni toisinaan vaan sen itsetyydytyksen takia ja koska kaikesta opetuksesta huolimatta olen paljon parempi tyydyttämään itseäni kuin kukaan mies, tunnen kroppani, tarpeeni ja nautintoni paremmin. Tyydyttäessäni itseäni voin fantasioida vapaammin, eikä se enää liity mitenkää mun ja miehen väliseen seksielämään. Mulla on myös ihan henkilökohtainen seksielämä, mihin mies ei kuulu. Jos joku kerta mies ei halua seksiä, se ei tarkoita, etteikö hän haluais runkata. Koska miehet erityisesti erottaa seksin runkkauksest.

Kauanko olette seurustelleet? Muaki ärsytti aluks, kun seksi väheni alkuajan seurustelun jälkeen. Jutelkaa miehen kanssa siitä, mikä sua ärsyttää.

Vierailija

miehille runkkaaminen on stressinlievittäjä ja hetkellinen nautinto, se ei todellakaan tarkoita, että et riitä hänelle. kaikki harrastavat itsetyydystystä, jopa parisuhteessa olevat (ja vaikka seksiäkin saisi usein) (:
olen seurustellut kohta poikaystäväni kanssa vuoden ja tiedostan sen, että hänkin runkkaa, vaikka harrastammekin seksiä melko usein. itse en oikeastaan itsetyydytystä harrasta.
oletko puhunut poikaystäväsi kanssa, että haluaisit seksiä? kannattaa puhua avoimesti asioista, niin ne helpottuvat.

Vierailija

Meillä on vähän samantyylinen juttu, jota en koe suureksi ongelmaksi. Välillä mäkin kyselen ja mietin miksi poikaystäväni runkkaa kun olen poissa. Mä teen kyllä ihan samaa ja useitakin kertoja päivässä. Se on vaa joku oma juttu meillä harrastamme usein seksiäkin joten en koe tätä ongelmaksi. Mut joskus mustaki tuntuu et en riitä ku sen pitää runkkaa ja sillä sama tunne :/ Me ollaa kuitenki koekiltu kaikkea yhessä esim. Hän runkkaa ja mä sormetan samassa paikassa ja koitetaan tulla samaa aikaa. Kannattaa kokeilla ehkä teille molemmille selvenee mistä on kyse :)

Vierailija

En nyt tiedä kirjotanko tän oikeeseen paikkaan... Miten miehelle voi sanoa ystävällisesti, että mä haluaisin hänenkin sormettavan mua eikä aina niin, että mä joudun "tyytymään" itsetyydytykseen kun en kerkeä tulemaan yhdynnän aikana. Alkaa vaan vähän turhauttaa kun joudun hoitamaan lopun yksin. Poikaystäväni kun ei ole kovin kokenut sänkypuuhissa, niinkuin en tosin minäkään, mutta miten hänelle voi sanoa etten mä jaksa aina tyytä itsetyydytkseen varsinkin silloin kun häneltä tulee mun avustuksella.

Toivottavasti tosta nyt tajuaa mitä mä tarkotan...

Vierailija

ems, kokeile seuraavia fraaseja:

1. "Hoitele mut sormilla"
2. "Nuole mulle orgasmi"

(jälkimmäinen ei toki ole sormetusta, mutta pääasiahan olisikin, että poikkikses sais antaa sulle orgasmin)

Ja vielä, vaikkei kummallakaan niin paljoa kokemusta olisikaan, niin tiedät silti mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei, viimeistään kokeilemalla. Neuvo siis poikaystävääsi samalla, kun harrastelette. Siitä se kokemus karttuu ja koko ajan tulee paremmaksi.

Vierailija

Mielestäni itsetyydytys on ihan ok. Siinä oppii parhaiten,mikä itsestä tuntuu hyvälle ja näin voi sitten "opettaa" myös miestä. En näe kummankaan henkilökohtaisessa seksielämässä mitään outoa tai väärää, sillä joskus ne halut vain iskevät eikä ole mahdollisuutta tyydyttää niitä kumppaninsa kanssa. Itse ainakin hyväksyn mieheni itsetyydyksen täysin ja itsekin harrastan tätä aina silloin tällöin. Se ei tosiaan tarkoita ettei mieheni riittäisi minulle, vaan tarvitsen ja haluan aikaa myös ihan vain itselleni. Itsetyydytyksessä on varmasti helpompi keskittyä vain itseen ja omaan nauttimiseen,lisäksi se antaa myös mahdollisuuden fantasioida mieleisistään asioista aivan rauhassa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat