Seksisuhde, mustasukkaisuus?

Vierailija

Onko täällä monia joilla on seksisuhde?
Itselläni on seksisuhde muutaman vuoden vanhempaan mieheen, ollut melkein puoli vuotta jo. Ei olla sovittu mitään että muita ei saisi tapailla tms. Kuulin kuitenkin tässä eräs päivä, että tämä mies oli pyytänyt ystävääni baarista luokseen yöksi. Liekö ollut kännissä vai loukkaantuiko siitä kun kieltäydyin aikaisemmin tuona iltana menemästä hänen luokseen vai mikähän tuo juttu oikein oli.

Asia jäi hieman vaivaamaan, mutta en kehtaa asiasta hänelle mainita, koska tämä ei ole mitään sen vakavampaa enkä halua kuulostaa miltään nalkuttavalta tyttöystävältä :D En tiedä onko hän ollut muiden naisten kanssa jossain välissä, eikä se itseasiassa haittaakaan vaikka olisi ollut, kuhan ei kenenkään tuttujen kanssa makaa. Itse en ole tänä aikana muiden kanssa puuhastellut.
Mutta siis, mitä meinaatte: pitäisikö minun mainita miehelle tästä ystäväni vikittelystä vai pysyä ihan hiljaa vaikka asia vaivaakin melko paljon? Miten pääsen tästä mustasukkaisuudesta eroon..

Kommentit (3)

Vierailija

Ehkä kannattaa lopettaa seksisuhde siinä vaiheessa, kun huomaa että alkaa mustasukkaisuus vaivaamaan. Mun mielestä se on merkki, että taidat olla hiukan ihastunut kyseiseen mieheen. Tai sitten jos oikeasti vain se haittaa, että hän riiailee ystäviäsi, sano se suoraan hänelle, ettet halua hänen koskevan ystäviisi. Periaatteessa et voi kuitenkaan vaatia häneltä tuollaista, jos olette sopineet vain yhteisestä seksistä.

Vierailija

joo siis ei haittaa jos muita, minulle tuntemattomia, naisia käy laittamassa. Mutta tuota juuri tarkoitan että en voi mennä kieltämään häneltä mitään kun ei hänkään kiellä minua. Onpas vaikeaa :D Ehkäpä pitäisi tosiaan harkita tämän suhteen lopettamista..

Vierailija

Kannatan myös sen lopettamista vaikka se olisikin vaikaeaa. Itselläni oli kans seksisuhde miehen kans mutta se loppui siihen kun sain tietää että hänelle on toinen ja et se saattaa olla vakavaakin niin päätin et se loppuu siihen. Olin kauan aikaa mustasukkainen ja olen vieläkin ja tämä kaikki tapahtui viime kesänä.

Minä olen edelleenkin ihastunut tähän mieheen mut hän ei halua olla muuutakun ystävä minun kanssa. Voi olla ettemme ole enää sitäkään emme nimittäin ole jutelleet kohta kahteen kuukauteen, eikä hän vastaa viesteihinikään. Mutta kyllä hän tervehtii minua.

En ota oikein selvää tästä miehestä? Enkä tiedä mitä teen?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat