Joka naisen niksikirja

Kommentit (13)

Pia

Myös äitini kirjahyllystä löytyy Joka Naisen Niksikirja.Tuo oiva
ja monipuolinen kotiäidin hätäopas on minulle hyvinkin tuttu.
Teoshan on kaikin puolin kiinnostavaa luettavaa. Tuholaiset ja päätäit voi kätevästi tuhota DDT avulla esimerkiksi Täystuho-nimisellä. NIINPÄ. Rikkoutuneet lasiesineet voi korjata upotamalla ne "Vesilasiin". Ihan vinkiksi- vesilasia sai ainakin ennen ostettua apteekista.

katie

Onpa hyvä että nykyään on hyviä hiusten pesu-ja hoitoaineita ettei tarvitse turvautua kuivapesuihin ja pölyäviin ruisjauhoihin. Täystuhosta olen kuullut että oli kovassa käytössä 1950-luvulla.

Airi

Minua nauratti tuo hiustenpesuun liittyvä. Minä jos pesisin kerran kahdessa viikossa rasvaiset hiukseni niin hiuksistani voisi ottaa myös silloin rasvat leivän päälle kuin aurinkorasvankin. Nyt pesen joka aamu hiukset, pakko jos meinaa olla siistin näköinen.

Petra

Kuinkahan monta eri merkkistä shampoo ja hoitoaine pulloa tämän päivän ihmisiltä löytyy kylpyhuoneidensa hyllyiltä? Meiltä ainakin löytyy niin monta puoliksi käytettyä pulloa että en edes kehtaa sanoa. Pitäis tehdä semmonen ostokielto että uutta ei osteta ennen kuin kaikki jo avatut pullot on tyhjiä!

Tiina

Näin käy kun metsästää sitä maailman parasta hiustuotetta joka tekee ohuista hiuksista tuuheammat ja värjätyistä hiuksista kiiltävät ja hyvin hoidetut,
silloin niitä pulloja kertyy!

Jonna

Vanhat kirjat ovat niin ihanan nostalgisia. Oma äitini keräilee näitä tällaisia vanhoja kirjoja.. :)

Hurjilta kuulostavat nuo niksit, ei sitä heti tulisi mieleenkään hiuksiaan tuolla tavalla hoidella.

Alexandra_

Mullekin on tuo opas tuttu, löysin sen syksyllä kirpputorilta, ja oli pakko ostaa mukaan, niin hupaisalta se vakutti. Monissa ohjeissa vaan oli tosiaan noita epäilyttäviä aineita, kuten ammoniakki ja rikki. Mutta hauskaa luettavaa, ja ihan tosissaan jotkut on sitä varmaan aikoinaan lukeneet :D

Vierailija

Minulla ihan sama. Toisinaan tekee pahaa aamulla herätessä miettiäkkin suihkua, mutta pakko sinne on mennä, jos haluaa näyttää ihmiseltä. Tosin hiukset rasvoittuvat päivän aikana taas sen verran, että illalla olisi hyvä mennä uudestaan suihkuun, mutta sitä en jaksa tehdä. Ajattelin, että jos totuttelisi pesemään hiukset joka toinen päivä, niin auttaisiko se? Silloin päänahka ei kuivuisi niin paljon shampoosta ja lopettaisi ehkä rasvoittumisenkin niin herkästi. En tiedä, taitaa olla vain toive-ajattelua :DD

Vierailija
Vierailija: Petra

Kuinkahan monta eri merkkistä shampoo ja hoitoaine pulloa tämän päivän ihmisiltä löytyy kylpyhuoneidensa hyllyiltä? Meiltä ainakin löytyy niin monta puoliksi käytettyä pulloa että en edes kehtaa sanoa. Pitäis tehdä semmonen ostokielto että uutta ei osteta ennen kuin kaikki jo avatut pullot on tyhjiä!

Mää ainakin käytän avatun pullon tai purkin loppuun ennen kuin otan uuden käyttöön. Olen aina tehnyt niin, eikä mieleen tulisi muuttaa sitä tapaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat