Twit-twit Twitter

Kommentit (8)

Jonna

Minä en ole edes harkinnut kyseiseen yhteisöön liittymisestä. Facebook, eli tutummin naamakirja saa tällä erää riittää minun sosiaaliseksi ympäristökseni informaatioteknologian puolella :D

Anniina

Ha-haa-iha-naa, minä en edes oikein tiedä mikä se tvitteri on. Kyllä minua aina valistetaan että "no se miniblogitsydeemi jyynou" mutta en minä semmoisesta välitä. Yhdyn aiempaan mielipiteeseen että facebook saa riittää!

Elina

En tiedä miksi eri nettisaitit ja etenkin -yhteisöt koukuttavat niin pahasti nykyaikaan. Nettiselaimen kirjanmerkit ovat täynnä sivuja, joita pitää päivittäin käydä seuraamassa.

Siinä yksi syy, miksi jää Twitter meikäläiseltä väliin, eihän tässä ehtisi muuta kuin koneella istumaan! :D

Sonja

Olen samoilla linjoilla edellisten kanssa. Olen tällä hetkellä facebookissa, sekä yhä nuorempien kansoittamassa Irc-galleriassa. Tuntuu etten kuulu kumpaankaan kunnolla. Galleriaan liityin kuukauden kuluttua kun olin täyttänyt 16 ja ajattelin, että oli jo korkein aika kun muutkin olivat. Näin ei kuitenkaan ollut, vasta paljon myöhemmin tajusin, että hei kuuluinkin kouluni ikäluokkassa niihin ensimmäisiin jos ei lasketa niitä noin kymmentä "hei haluan olla suosittu ja vaikuttaa vanhemmalta"-tyyppiä. Facebookissa olen ollut noin 10 kk. Ja olen sitä mieltä ei taas uutta vastaanvanlaista typeryyttä.
P.S. Blogi sai kyllä miettimään, että olisikohan Alexis Bledel tai Lauren Graham siellä tai J.K. Rowling.. heitä olisi kyllä aika jees "seurata"...

Outi

Twitter kyllä kuulostaa ihan mielenkiintoiselta että, ehkä liityn sinne tässä vuoden sisällä - tai sitten en. Olen facebookissa ja irc-galleriassa ja tuntuisi vähän tyhmältä olla rekisteröityneenä käyttäjänä monessa samantapaisessa joskin kuitenkin aivan erilaisessa "yhteisössä".

Maija

En ole ikinä ollut varsinaisesti mikään Michael Jackson-fani, mutta hänen kuolemansa kosketti kuitenkin.. Olen kuunnellut viime viikkoina hänen tuotantoaan. On hän kuitenkin yksi popin kuningas kuninkaiden joukossa!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat