Mitä tehdä?

Vierailija

Aikaisemmin kirjoittelin tänne, kuinka tapasin ihanan miehen, niin tutun oloisen ja jonka kanssa olen alusta asti ollut kuni olisin hänet tuntenut aina. Nyt sitten mietin jo ensi syksyä. Olemme tunteneet ja seurustelleet pari kuukautta, elämme nyt etä suhteessa.
Jätkä lähtee syksyllä opiskelemaan Pieksämäelle, hänellä on jo siellä koulupaikka. Itse taas haen nyt keväällä ammattikorkea kouluihin ja haluamaani koulutusta on kahdella paikkakunnalla. Pieksämäellä ja Kauniaisissa. Olenkovasti pyörritellyt päässäni kumpaan kouluun haluan, ja molemmat ovat tasassa tällä hetkellä. Toki tuohon pieksämäelle hakemiseen osaksi vaikuttaisi myös tuo mies. Mietin kumminkiin että kannattaako minun muuttaa ns. miehen perässä kaupunkiin jossa ei juuri koskaan tapahdu mitään ja jos meille sattuisi käymään huonosti... Kertokaa mielipiteitänne, ystävät ja kaverit eivät suostu, heidän mielestään ratkaisu on minun omani. Ja niinhän se on, mutta jonkun toisen suusta kuullut "faktat" voisivat avata silmiäni juuri tarpeeksi jotta tekisin oikean valinnan.

Kommentit (2)

Vierailija

Se riippuu. Jos olisin itse tuossa tilanteessa ja vaihtoehdot olisivat nuo, niin valitsisin sen paikkakunnan joka tuntuu paremmalta, enkä sitä ensimmäisenä vaihtoehtona missä poikaystävä opiskelee. Mutta ei sekään mikään huono valinta ole, jos menet samalle paikkakunnalle missä hänkin, sinun on vaan oltava varma siitä, että jos teillä sattuukin menemään huonosti ettet sitten mielessäsi kiroa sitä mikset mennytkään sinne toiselle paikkakunnalle.. Oma valintasihan tuo onkin, eikä sitä kukaan voi puolestasi päättää. Ei muutakun paljon miettimistä asian suhteen. :)

Vierailija

Suoraa vastausta ei kukaan muu pysty kuin sinä itse antamaan itsellesi. Ainakin olet punninnut mukavasti molempia vaihtoehtoja ja luulen, että mitä ikinä päätätkin, se on oikea ratkaisu. Ajattele, että se on sitte kohtalo, kummalle paikkakunnalle lähdet ja mitä sitten ikinä tulee tapahtumaankaan :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat