I love Martina!

Kommentit (15)

Katriina

I love New York oli oikeasti tosi hauska ja viihdyttävä, mutta mä en kyllä usko jaksavani katsoa Martinaa ja Eskoa, jotka ovat varmasti Johanna Tukiaisen lisäksi suomen turhimmat julkkikset.

Jonna

Eikö noista kahdesta ole jo saatu tarpeeksi kaikilla lööppipalstoilla ja hääohjelmassa. Minua ei ainakaan kiinnosta tällaisten turhien julkkisten toilailut. Menee maku jo koko pariskunnasta, eikö se hääohjelma jo ollut riittävä.

Nämä kotimaiset realitysarjat (Mikkoset sun muut) ovat tasoltaan aika ala-arvoisia, mutta ymmärrän kuitenkin niitä ihmisiä jotka näitä vahtaavat. Jyrkkä EI KIITOS näille.

Heini

Valitettavasti itsekin odotan tätä sarjaa, ja olen tuntemuksistani hieman järkyttynyt. Martina on kyllä kaikessa mukana, joten sikäli hieman tympäisee, mutta pakkohan tämä on katsoa!

Heidi

Itse ensiksi kauhistelin tätä ohjelmaa, mutta sitten tajusin, että olen itsekin kiinnostunut tästä - tämä on todella pakko katsoa! Olen itsekin koukussa tositv-sarjoihin - myös Rokkarille morsian -sarjaan! ;)

Mervi

Tositv-sarjoja tulee telkkarista jo ihan tarpeeksi, joten itsellä ei ehkä riitä innostusta aloittaa seuraamaan uutta, mutta ymmärrän hyvin niitä jotka katsovat näitä. Ne koukuttavat! Ja ihmisen mieli on liian utelias, jotta voisi jättää kesken tai olla katsomatta seuraavia jaksoja, jos on aloittanut katsomisen.

Kati

Itse kans luin tästä aiheesta joltain nettisivulta, enkä voinut olla miettimättä että "mitä seuraavaksi?".
Toivottavasti en itse satu olemaan tv:n ääressä kun Martina synnyttää. Ja toivon myös, että esitysaika on joskus myöhään illalla ettei oo naperot näkemässä :/
Rokkarille morsian -> addict :>

Minna

Voi apua. Vaikka lähes kaikki tosi tv:t uppoaa viettelysten saaresta unelmien poikamieheen ja BB:hen en kyllä usko että tätä tulen seuraamaan.

Sanna

Oi, I love New York oli kyllä hyvä, mutta se loppu tosi huonosti. Tuo Martinan ja Eskon ohjelma on varmastikin juuri niin turha kuin voi vain olettaa, mut varmaan just siks myös tulee koukuttamaan.

Katja

Voiko olla karmeamapaa tapaa viettää aikaa, kuin tuijotella ko. pariskunnan toilailua. Käy jo valmiiksi sääliksi tulevaa beibeä. Julkisuudenkipeä pariskunta kun varmasti tulee esittelemään jälkikasvuaan kaikissa mahdollisissa medioissa. Enää ei puutu kuin Matti ja Mervi tositv..

satu

tää on pakko katsoa ihan vaan martinan tatuoinnin takia. odotan sen repeytymistä.. syksyllä taas aika kuluu telkkarin parissa, kaikkea ne keksii :D

Minna

Martina ja Esko ovat ehkä turhimmat ja ylimielisimmät julkkikset, joita telkkarissa on nähty. Ennemmin katson vaikka Matin ja Mervin AITOA sekoilua kuin noiden kahden kana-aivon so called elämään.

Lotta

Ilmeisesti jossain muuallakin on huomattu, että ihmiset tyhmistyvät, kun voidaan lähettää tällaista sontaa. Onko kenelläkään enää nykyään mielenkiintoa seurata jotain haastavampaa katsottavaa, joka pitäisi mielen virkeänä?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat