Miten löytää kunnon mies?

Kommentit (15)

-puhvi-

Olen ollut suht ylpeä siitä tosi asiasta etten tällä hetkellä katso enkä omista tv:tä, mutta nyt kyllä harmittaa! Juttuhan kuulostaa siistiltä!!

Tinseli

Minäkin olen muutaman jakson verran tätä katsonut - jotenkin rattoisaa katsottavaa. Lisäksi Sally Gray vaikuttaa mielenkiintoiselta persoonalta.

Jonna

Katsoin tänään kyseisen ohjelman jaksoa ja tuli jotenkin sellainen olo, että taitaa olla pientä epätoivon makua tuossa hommassa.

Ihan viihdyttävä ja hauskakin ohjelma oli, mutta osa miehistä näytti siltä, että mielellään juoksisivat lujaa ja kauaksi :)

Panther

Kuulostaa mielenkiintoiselta.

Täytyy varmaan itsekkin vilkaista :)

Itsellä ongelmana ehkä enimmäkseen se, että kyllästyy yllättävän nopeasti ja helposti uuteen suhteeseen.

Mutta itsepäisenä ihmisenä en suostu sitä usein myöntävään, vaan selkeästi se on siinä toisessa se vika.. :D

Noora

Jaahas mitenkäs miulta on näköjään menny koko ohjelma ihan ohi :O Ei tosin hírveesti tuu telkkuu kesäsin katottuun ni voi johtuu osin siitäkin.

Kumminkin, voishan tuota vilkasta et josko siitä jotain vinkkejä sais oikeen miehen löytämiseen..se tuntuu kyllä olevan aikas vaikeeta miulle, tuntuu et sitä pyörii vaan samojen ihmisten kanssa ja tekee samoja virheitä kerta toisensa jälkeen. No, ehkä miekin vielä joskus opin :D

Tipsu

Itsekin olen pestopastaa vedellyt juuri tänä maananataina saman ohjelman tahdisssa..

Taisi selvitä vihdoin minullekin oman sinkkuuteni ongelma. Persoona ja etsintä eivät täsmää :)

Täälläkin laitettu haku pystyyn nettiä ja ystäviä myöten..=) Mikäs sen hauskempaa näin kesällä

memmu09

olipa hauska ohjelma, pitänee katsoa joskus .Itseltäni on mennyt tuo miehenmetsästyskausi jo ohi, joten jää aikaa muillekin ohjelmille.

sitruunaviipale

olen katsellut sarjaa jo aikaisemmin - kyseiset jaksot lienevät uusintoja? En tiedä, miten lopussa käy, joten toivon todella Sallyn löytävän onnen :)

iiduska

Voi hitsin hitsi! Taisi perjantaina tulla ohjelman viimeinen jakso, mutta se meni nyt täysin ohi. Nyt en tiedä kuinka Sallylle kävi :D Katsoiko kukaan ohjelman viimeista jaksoa?

Anna

Eilen taisi tulla viimeinen jakso, jossa Sally järjesti bileet kaikille frendeilleen ja tietysti miehille, joita oli kertynyt kunnioitettava 70 kpl. :) Joitain potentiaalisia oli löytynyt, mutta kosintaa ei nähty.

Lotta

On se mennyt vaikeaksi. Varmaankin siksi, kun ihmiset ovat pinnallistuneet, eikä kunnollista kumppania löydä enää yhtä helposti. Jotain on myös tapahtunut, että ihmiset jaksavat seurata tällaisia sarjoja.

jeanette

En oo kuullu tosta ohjelmasta aikasemmin, mutta nyt kun tämänkin verran viisastuin, takaan, että mua ei telkkarin edestä ton ohjelman aika pois saa.

Viimeset kaksi vuotta oon epätoivosesti yrittäny löytää mulle miehen. Neljästi on tärpänny, kunnes pari viikkoa on mennyt ja poika on osoittautunut täys idiootiksi.
Oon ollu tekemissä sekä huumediilerin kanssa, petturin, playerin ja pikku rikollisen.
Nyt mulle riitti, vaikka en nauti sinkkuna olemisesta, niin suosin mielummin sitä, kuin että pelehdin jonkun pahamaineisen pojan kanssa.
Suosittelen myös muille, odottakaa mielummin sitä oikeaa, älkää raastako itseänne noilla pahoilla pojalle jotka tuovat teille vain ja ainoastaan sydänsuruja! (vaikkakin sillon on hyvä syy syödä suklaata ilman että tarvitsee mitään selityksiä jatkuvaan herkuttelemiseen)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat