Shop and go

Kommentit (7)

Trendsetter

Pakko ihailla kenkälöytöäsi. Todella hauskat, mutta silti kuvasta huolimatta näyttävät todella tyttömäiset. Kerrassaan ihanat!

lsmv

Nettishoppailu on vähän turhan helppoa ja koukuttavaa! Toisaalta paljon kivempaa shoppailla netissä ja kokeilla sit rauhassa kotona.. ei tarvii kestää pitkiä sovituskoppijonoja ja kuumuutta varsinkin kun on alennusmyynnit!

Petra

Nettishoppailu on liian helppoa ja tulee välillä aivan liian kalliiksi kun houkutuksia löytyy joka lähtöön. Minun heikotuksiani ovat korut, laukut, kengät ja dvd-filmit joita on kertynyt hyllyihin aika paljon!

Jonna

Nettikaupat ovat kyllä mullistaneet koko shoppailukulttuurin. Tuntuu, että kaikki tilaavat netistä jotakin. Etenkin vaatteet ja kengät ovat kuumaa kamaa nettimarkkinoilla.

Postia Jenkeistä « Blogi...

[...] Dravenin kengät saapuivat vihdoinkin! Okei, olen itse ollut mökillä ja ties missä, joten kengät makasivat tullissa ja postissa kauemmin kuin olisi ollut tarpeellista, mutta noin kuukausi kenkien maihinnousuun kuitenkin meni. Tämä oli ensimmäinen kerta, kun tilasin mitään USA:sta, ja kaikki meni varsin mainiosti. Kenkien hintaan tuli muutaman kympin verran lisäkuluja; vero ja tullimaksu. Kohtuullista. Kengät ovat hippusen isot, mutta eiköhän se korjaannu pohjallisilla. Ei tule ihan heti samanlaisia vastaan. Happy happy joy joy! [...]

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat