YLIPAINOSTA EROON!

Vierailija

Tänne kaikki ketkä on ylipainoisia ja haluavat siitä eroon! Jaetaan vinkkejä toisillemme ja yritetään saada ylimääräiset kilot pois!

Kommentit (13)

Vierailija

Juu mä kans huomasin että laihsutusrinki osiossa ei ollut ylipainoisia, vaan suurimmaksi osaksi sellaisia jotka vaan halusi vähän kiinteytyä.. Ite haluaisin ylipainosta eroon, mutta siltikään mun motivaatio ei koskaan riitä.. =(

Vierailija

Itekkin oon huomannu että yksinään se motivaation puute iskee aika nopiaa. Pitäis olla joku porukka minkä kanssa sais jakaa tuntemuksia ja kokemuksia niin se laihduttaminenkin sujuis siinä sivussa ongelmitta, kun ois ihmisiä joiden kanssa puhua asioista.
Toki itselläni kun laihdutuksen aloitin niin se meni periaatteessa sillä meiningillä että haukuin itseäni lyttyyn ja lannistin itseni henkisesti aivan maahan, tämä ei todellakaan ole oikea tapa mutta omalla kohdalla se autto ja paino tippu. Parhain tapa ois kuitenkin keskustella muiden ihmisten kanssa joilla sama tilanne ja auttaa toinen toistaan :)

Vierailija

itsekkin aina morkaan itseäni ja tuppaan ottamaan kaikki kommentit ulkonäöstäni todella henkilökohtaisesti ja en usko jos joku kehuu ulkonäköäni jne. eli laihduttamisen ohella pitäisi itsetuntoakin kasvattaa :D

Vierailija

Täällä kans yksi.. rantakuntoon vuodeksi 2035 :D jos sittenkään.. Motivaation puute itellä suurin ongelma. Ja tietty myös ajan puute valmistaa ja syödä kunnon ruokaa, eikä valmis/roskaruokia jotka nopsaa lämmittää mikrossa.

Vierailija

eli itte oon 153cm/67 kg
erosin helmikuussa ensisestä miehestäni ja hups vaan laihduin 10 kiloo ennen kesää, en tiedä mitä tapahtu, mutta nyt on taas tullu melkeen kaikki takasi.. oisko vinkkejä? koirien kanssa käydään lenkillä päivittäin, mutta ei erityisen pitkiä, salille ei kehtaa näitten makkaroitten kanssa mennä, eikä ole kyllä seuraakaan, olin kotisiivoojana 5kk ja sillä luulisin saaneen pidettyä tasaisena, nyt sitte ku työt loppu ni on kaikki tullu takasi, eikä tuonne pihalle pimeään innosta mennä.

Vierailija

Ite sain 12kg lähteen ihan vaan nopeet hiilarit jättämällä. Leipä, vaalea pasta ja sokeri vähemmälle.Huomaamatta alkoi kilot kariseen vaikka ei mitään tiukkaa karppi ruokavalioa noudattanu. Liikuntaa olon mukaan istumatyön vastapainoksi pikku lenkit tekee hyvää..vaikka en himo liikkuja olekkaan..Tsemppiä ja motivaatiota!! :) ei kannate tehdä asiasta liian suorituksellista..Rauhallinen aloitus eikä liian tiukka tahti niin ei alkuhuuma karistu hetkessä!

Vierailija

Täällä kans yks jonka täytyis laihduttaa semmonen 15kiloa, että oltais normaali lukemissa.
Motivaatiota ei vaan tunnu löytyvän mistään :/ alkaa jo pikkuhiljaa v*tuttaa :D

Vierailija

Söin juuri joulupukillisen suklaata, nyt on semmonen morkkis, että osaisiko kukaan ehdottaa jotain hyvää liikuntaa jolla saisi sen kulutettua???

Siis sellanen joulupukkisuklaa, ei se näyttänyt kauheen isolta, mutta luin pakkauksesta että siinä oli 200 grammaa suklaata.

Tais mennä päivä pilalle :(

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat