Kesätrendit 2009?

Vierailija

Moi!
Kertoisiko joku, mikä on muotia tulevana kesänä?

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Kaikki värikäs! Ainakin uusimpien lehtien mukaan. Mullakin hankintalistalla jotain korallia... Vaikka muuten kuljen musta/harmaa/ruskea linjalla. Tai ehkä just siks tekee mieli "raikastua" kevään kunniaksi.

Vierailija

Komppaan sh:ta - nyt viimeistään kokeilemaan jotain muuta kuin valkoista mustaa ja harmaata! Rusketusta saa purkista jso värit vielä vähän pelottaa kalpean ihon kontrastina. ;)

Vierailija

Itse olen ruvennut himoitsemaan niitä paljon puhuttuja gladiaattorisandaaleja, vaikka alussa olin kovasti niitä vastaan.. Myös cowboy-tyyli kuuluu olevan tulossa muotiin jälleen, ihanaa kun ei tarvitse enää etsiä itselleen sopivia farkkuja pillejen seasta, vaan saa reilusti leveät lahkeet!

Vierailija

Heh, itekki oon kattellu niit gladiaattorisandaalei, voisin piruittani kokeilla niitä.. En kuitenkaan vielä ole "hyväksynyt" niitä. Jos näin voi sanoa.. Ja hapsut ovat kanssa tulossa muotiin ja pienet pyöräilushortsit!

Vierailija

mua ei jotenki iske muut ku "korolliset gladiaattorikengät" mut värejä nähny ja sit paljon sellasia värikkäitä mekkoja missä on sellast ns. huivipränttiä, tykkään niistä..

Vierailija

mä oon muuten pohtinu samaa chanelii täs taannoin ku joku kaveri kehu sitä.. hassua... mul on tullu hinku kans sellaseen koralliin ja mul on jo korallit bikinit espanjasta.. ja siit se sit lähti..

Vierailija

Carling trendi setteri sanoo, että vartalonmuotoja vaihtavat mallit, eettise vaatteet, pitkät siluetit, laskettu lantio, ratsastushousu-tyyli, luonnolliset/kuvioidut/kerrostetut ja yhdistetyt tekstiilit, tupla kankaat, korumaoiset koristelut, ihontapaiset materiaalit ja sävyt, isot kaula-aukot, urbaanisuus, muokatut eläinkuosit...
Olihan noita muitakin trendi kirjoja ja lehtiä mutta itse pidin eniten Carlingin tyylistä.

Vierailija

Noista gladiaattorisandaaleista: oon kauhistellu niitä kenkäkauppojen ikkunoissa ja ajatellu etten ikinä vetäis sellasia jalkoihini, mut tänään näin sellaiset yhden naisen päällä, ja nehän oli oikeastaan ihan hyvännäköiset! En olis uskonut :)

Vierailija

Tykkään kans sit myös tän kevään/ kesän vaaleanturkoosin ja vaaleamman pinkin yhdistämisestä varsinkin leijuvien vähän "keijumaisten" paitojen esim. 100% polyesteriä. Raikas kukkakuosi polyesteristä tehdyissä mekoissa tai paidoissa on tosi ihana. Tyttömäisyyttä ja pastellia kesää varten.

Vierailija

tämän kevään muoti tuntuu aikas järkyttävältä mun silmään.. eikös gladiaattorikengät oo jo menneen talven lumia? muutenkin Suomessa tullaan aina vuos jäljes, ei se vaan mihkään muutu! ei muuta kun ostoksille etelään ;P

Vierailija

Mä allekirjoitan edellisen ja lisään siihen myös kirkkaat värit! Olen tosi iloinen, kun sain juuri himoitsemani Matthew Williamson silkkitunikan eilen H&M:stä!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat