Rento brunssipalaveri

Istuttiin pitkästä aikaa yhteistyökumppanini GreenStreetin Johanneksen kanssa alas juonimaan uusia tempauksia. Voin paljastaa että lukijameetingejä, herkkuja ja hikeä on luvassa! Huhhuh. Yhteistyökuvioiden pläänäilyn lomassa nautittiin tietty herkullinen brunssi meitsin uuden ruokapöydän ääressä. 5/5!

Koska Johannes on allerginen kaikelle, sain taituroida maidottomat ja viljattomat prodepannarit. Ne syntyivät helposti paleo-tyyliin, pienellä riisiproteiiniterästyksellä!

Maidottomat & viljattomat prodepannarit
Kahdelle tosi nälkäiselle

2 banaania
4 munaa
1/2 kauha vaniljan makuista riisiproteiinijauhetta (stevialla makeutettua)
ruususuolaa
kardemummaa
(1 tl leivinjauhetta)

Blendaa/sauvasekoita kaikki ainekset sekaisin kuohkeaksi taikinaksi. Paista esim. kookosöljyssä pieniä lättysiä pinnoitetulla paistinpannulla, keskilämmöllä.

Brunssin freesi salaatti oli se klassikko; lämminsavulohisalaatti. Aijjaijjaijj!

Paras salaatti ever

tammenlehtisalaattia
(tai mitä tahansa salaatteja)
pinaattia
rucolaa
avocadoa
lämminsavulohta
kurkkua
tomaattia
(any veggies you like)
siemeniä (tai pähkinöitä)
paprikaa
suolaa
pippuria
sitruunan/limen mehua
öljyä (oliivi- tai seesaminsiemenöljy jättebra!)

Can’t go wrong with this one! Lisää sekaan mitä tahansa vaan mieleen tulee. Taatelit ovat myös ihanan makea piristys tässä salaatissa, tai jotkin tuoreet hedelmät.

Huippuhauskaa pääsiäistä!