Nopea 5:n liikkeen hikitreeni!

Kaupallinen yhteistyö: Tunturi Fitness

Kehonopainolla treenaaminen on ollut jo jonkin aikaa kovassa nosteessa oleva harjoittelumuoto. Eikä suotta, sillä kehonpainolla treenaaminen on tehokasta ja sitä on helppo toteuttaa missä vain, vaikkei aina salille ehtisikään! Tuttuihin kehonpainoliikkeisiin voi kuitenkin saada vielä pikkuisen lisämaustetta pienillä kuntovälineillä, kuten kuminauhoilla. Tunturilta löytyy runsaasti erilaisia kuminauhoja, jotka kulkee näppärästi mukana salilla, reissussa tai vaikka töissä taukojumppaa varten.

Tässä alla 5-liikettä koko keholle kolmea erilaista kuminauhaa hyödyntäen.

Askelkyykky taakse + kuminauhan venytys: x15/jalka

Vuorikiipeilijä eteen minikuminauhalla (tee yksi puoli kerrallaan): x15/jalka

X-hyppy minikuminauhalla: 30-45s

Punnerrus kuminauha lapojen takana: x10

Kyykky + pystypunnerrus kuminauhalla: x15

Ohjeet: Tee kaikki liikkeet putkeen ja pidä sen jälkeen 1-2min palautus. Toista 3-5 kierrosta oman fiiliksen mukaan.

Askelkyykky + venytys
Askelkyykky + venytys
Vuorikiipeilijä eteen
Vuorikiipeilijä eteen
X-hyppy
X-hyppy
Punnerrus
Punnerrus
Kyykky + pystypunnerrus
Kyykky + pystypunnerrus