Kinkut sulamaan heilahtaen!


Kaupallinen yhteistyö: Tunturi Fitness
Joulu oli ja meni ja ainakin täällä päässä kirjoittelee nyt yksi hyvinsyönyt yksilö. Vaikka kävinkin treenaamassa läpi joulun, niin silti raskas ruokailu tekee tehtävänsä. Tuntuu että super-suolainen ruokavalio aiheutti sen, että hyvä kun silmät näkyy kaiken kertyneen nesteen alta 😀 Mutta toisaalta väliäkö tuolla, muutama kunnon hikitreeni ja se on siinä!
Tällä kertaa jaan nopean ja intensiivisen kahvakuulatreenin, jonka voi hyvin tehdä kotona vielä joulutunnelmaa fiilistellen ja ennen Tapsan tansseihin lähtöä. Kahvakuula on aivan äärimmäisen näppärä ja monipuolinen treenikapistus kotiin hommattavaksi, joka kyllä vie kotitreenit ihan nextille levelille. Kuulasta saa tarvittaessa kovan vastuksen raskaisiin liikkeisiin tai vastaavasti pienemmällä kuulalla saa tehtyä intensiivistä kiertoharjoittelua koko kropalle. Suosittelen hommaamaan kotiin ainakin pari eri kokoista kuulaa, jolloin saa todella tehokkaasti treenattua niin isoja kuin pienempiäkin lihaksia.
Tämä treeni kohdistuu vatsan ja pakaran seudulle. Tässäpä ohjeet ja liikkeet!
Suorinjaloin maastaveto x15
Vinokierrot vatsalle x15/puoli
Askelkyykky taakse (kuula ulkokautta jalan ali toiselle puolelle) x15/jalka
Istumaannousu kuula pään takaa ja ojennus ylös x15
Kyykky x20
Ohjeet: Tee kaikki liikkeet yhteen putkeen. Pidä tämän jälkeen 1min tauko ja ravistele raajoja kevyesti. Toista 4-5 kierrosta.

Suorinjaloin maastaveto

Suorinjaloin maastaveto

Vinokierrot vatsalle

Vinokierrot vatsalle

Askelkyykky

Askelkyykky

 
Istumaannousu

Istumaannousu

Kyykky

Kyykky

Jos mahdollista, niin varaa itsellesi kaksi eri painoista kuulaa. Jalkaliikkeet voi hyvin tehdä raskaammalla painolla. Hikisiä kuulailu hetkiä ja Tapsan tansseja!
Ps. Tänään vielä mahdollisuus hommata itselleen 8-viikon Tone Up with Janni valmennus kinkunsulattelu hintaan 49€ (norm. 75€). Ohjelmaan pääset tutustumaan tarkemmin tästä.