Parempi myöhään kuin ei milloinkaan

Olen vähän myöhässä tämän Bootcamp-postauksen kanssa pienoisten kirjautumisongelmien takia, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan!

Käteni on ollut jo viikon paketissa, joten kaikki punnerrus- ja leuanvetotavoitteet voinkin haudata suoraan. Kuitenkin päätin ottaa muutaman tavoitteen, sillä kyllä murtuneellakin ranteella voi treenata, kunhan itse kättä ei rasita. Olenkin viikon ajan keskittynyt keskivartalo- ja jalkatreeniin. Jalkoja treenatessa huomasin jälleen, kuinka kamalaan kuntoon olen takapuoleni päästänyt, joten päätin ottaa siitä ensimmäisen tavoitteeni.

Mitkä ovat siis tavoitteeni?

"Kesäpeppu 2014", elikkäs takapuoleen olisi saatava sitä pyöreyttä ja kiinteyttä. Tähän tähtään 2-3 kertaa viikossa tehtävällä jalkatreenillä ja yritän lisätä spinningtunteja arkeen. Ja jätän ne sipsit ja pitsat, etenkin pitsat, vähemmälle. 

Toinen tavoitteeni liittyy venyttelyyn. Olen aina melkein saanut spagaatit nätisti pohjaan, mutta koska olen laiska, on vasen jalka jäänyt aivan huomiotta. Joten siis tavoitteena olisi saada vasen spagaatti pohjaan, mielellään melko suorilla lonkilla. Ja ettei unohdeta paremmin venytettyä oikeaa jalkaa, laitoin oikealle jalalle tavoitteeksi tuollaisen ylispagaatin, eli etu jalka matalimman steppilaudan päällä. Tämän jälkimmäisen ei tarvitse mennä ihan heti pohjaan, mutta kunhan vähän parantuisi.

On hyvä pitää tavoitteet korkealla!;)

~Taru

Kommentit (0)

Seuraa