Kurkku karheena ja pää sumuisena kirjoittelen täältä flunssan kourista. Koska treenaaminen ei onnistu nyt millään, ajattelin jakaa tämän treenivideon jonka tein jonkin aikaa sitten. Joku kyseli aiemmassa postauksessa, jos voisin näyttää jonkun treenin, mitä teen ennen lounasta. Tässä sellainen nyt on. Tähän tarvitset vain jonkun tason, minkä päällä voit tehdä dipit ja jonkun mistä roikkua (esimerkiksi leuanvetotangon). Kuvasin videon ullakolla jotta näette, ettei sitä tarvitse juuri mitään vempaimia, voidakseen urheilla kotona. Treeni on tarkoitus tehdä todella nopealla temmolla ja siirtyä aina suoraan seuraavaan liikkeeseen. Syke tulee nousemaan, kun tekee jokaisen liikkeen aina täydellä voimalla. 

Koko harjoitukseen menee alle 10 minuuttia aikaa, jonka takia tämä on myös sopiva treeni kesken päivää tehtäväksi. Kiireisimpänäkin päivänä on tuon verran aikaa. Pääpaino treenissä on vatsalihaksissa, mutta se rasittaa kyllä koko kroppaa samalla. Kannattaa taas vaihtaa videon laatu tuosta mutterista 720p:ksi.

 Treenikuteet: Takki - Adidas (StellaSport), Trikoot - Puma, Hanskat - Nike, Kengät- Puma

Kommentit (12)

Erika

Hei tosi hyvä video, just tällaset lyhyet ja kompaktit videot on jees! Kiitos tästä treeni-inspiksestä, ens kerralla ku on sellanen päivä ettei ehdi salille tai lenkille niin taidankin tehdä tän :)

Tuuli

Hei kiitos Elisa näistä sun lukuisista kotitreenipostauksista blogissasi! Olen ollut kuluneen vuoden aikana paljon reissussa ja salille ei ole päässyt normaaliin tapaan. Siksi nämä lähes missä tahansa ja ilman välineitä tehtävät treenit ovat ihan huippuja. Olen tehnyt todella useasti näitä sun kotitreenejä, milloin hostellihuoneen lattialla, milloin puistossa ja kyllä ihan omankin olohuoneen lattialla :)

T.Tuuli
www.tuulivalo.fi