Käväisin viime viikolla Gina Tricotissa ja katselin urheiluvaatetarjontaa. Mielestäni Ginan urheiluvaattet ovat usein kivan näköisiä ja niissä on hyvä hinta-laatusuhde. Nyt siellä oli myynnissä myös näitä kännykkätaskuja. Mietin, pitäisikö käydä ostamassa tuollainen kesälenkkejä varten.


Nyt kuitenkin olisi vuorossa taas viime viikon liikuntapäiväkirja. Tuntuu, että juuri näpyttelin vasta edellistä. Viikot ne vain vilisevät!

Ma: lepo
Ti: Sali (jalat,pakarat,vatsat) 1h
Ke: Sali (rinta,olkapäät,selkä) 45 min
To: Kahvakuula + käsitreeni kotona 40 min. 
Pe: lepo
La: juoksulenkki n. 5km
Su: 3 h kävelylenkki hitaalla temmolla

Melkein tyhjä Citygym arkiaamuna.
Rakastan aamusaleja, tai oikeastaan aamupäiväsaleja. Parasta on mennä arkena joskus kello kymmenen aikaan, kun siellä ei juuri ole muita ihmisiä. On vähän samanlainen olo, kun pienenä Lintsillä sadepäivänä, jolloin ei tarvinnut jonottaa mihinkään laitteisiin. Sen jälkeen on hyvä syödä oikein runsas lounas ja illalla jää aikaa siihen rentoutumiseen. 
 
Tajusin tällä viikolla myös, että rintapäiväni rintaliikkeet ovat olemattomat. Joten lisäsin penkkipunnerruksen siihen. Tein sitä säälittävän pienillä painoilla näin aluksi, mutta pikku hiljaa ne painot nousevat sitten. 
 
Onko teillä jotain hyviä rintalihasliikkeitä mielessä? Saa vinkata :)


Kommentit (34)

Anonymous

Hei,itse tykkään ristikkäistaljasta ja peck dekistä, niillä saa parhaan tuntuman lihaksiin.Mitä liikkeitä sulla jo oli?

Elisa
Liittynyt17.11.2015

Ei mulla oikeastaan ollut kuin punnerrukset ja rintaprässi. Kiitos vinkeistä! Menen heti googlettamaan nuo ;D

Anonymous

Täälläkin ristikkäistaljan ja pec deckin ystävä! Taljassa jotenkin aivan hullun raskasta ihan pienilläkin painoilla :-D ite teen myös aina vinopenkkipunnerrukset ja normit penkkipunnerrukset. :-)

Elisa
Liittynyt17.11.2015

Siis mä en jostain syystä osaa säätää sitä peck deckin penkkiä, kun tuntuu aina että olisin liian pieni siihen tuoliin :D tai että mun kädet ei riitä kunnolla. Pitää ehkä perehtyä ensi kerralla paremmin. Ja tuo ristikkäistalja pitää ehdottomasti ottaa mukaan! Millä toistoilla olet tehnyt noita penkkipunnerruksia?:)

Anonymous

Meidän salilla on ainakin sellainen tyyny, jonka voi laittaa selän taakse esim. juuri Peck Deckissä, niin yltää paremmin tällaiset lyhykäisemmätkin immeiset :)

Ella

Penkki, vinopena kässäreillä tai smithissä ja vikaksi vielä ristikkäistaljaa tai flyesit <3Minä en tuosta peck deckistä oikein perusta, jostain luin joskus että hyvä masiina jos haluaa hajottaa itsensä.No, onnistuu se ristikkäistaljassakin, ei siinä mitään :D

Heidi

Oon ollu nyt viis päivää kipeenä ja ihan sydäntä raastaa lukea miten toiset pääsee salille ja lenkille tuonne kevätaurinkoon :D Hirvee hinku treenaamaan, mutta pakko malttaa parantua ensin!

Elisa
Liittynyt17.11.2015

Voi itku! Paranemisia! Toivotaan, että se aurinko on nyt tullut jäädäkseen :)

Elisa
Liittynyt17.11.2015

Ei tainnut olla ainakaan Sellon liikkeessä. Voi olla että keskustassa on :)

Anonymous

hei voisikko auttaa mua? :D miten saa ton instagram jutun tohon sivuun? :)ja tää blogi on aivan ihana! saa jokapäivä erinlaisia urheiluvinkkejä ja olen kokeillut paljon nuita ruokiakin! :)

Elisa
Liittynyt17.11.2015

Hei! Kiitos paljon! :) en valitettavasti muista nyt miten sen laitoin, mutta googlaa vaikka instagram blogger niin löytynee joku sivu :)

Anonymous

mittaatko kävelylenkillä ollenkaan kilometrejä vai pelkästään ajan? olisi mukava tietää kuinka paljon olit tuolloin sunnuntaina kävellyt. :)

Elisa
Liittynyt17.11.2015

Mittaan! Mutta koska kävelimme suurimman osan jäällä, ei gps osannut oikein paikantaa sitä ja jälkikäteen siinä näkyi vain suora viiva. 9 km oli sen mukaan kävelty, veikkaan että oikea pituus oli jotain 15-20km välillä. Olisi ollut itsekin mukava tietää!

Jaana

Jos on yhtään käsitystä missä päin taapertaa niin helppo ja kätevä on käyttää www.kuntoplus.fi/route -sivustoa, jossa siis voit piirtää lenkkeilemäsi matkan kartalle. Laskee jotain oletuskaloreita ja -askelmääriäkin, mutta niihin nyt niin luottoa taida olla. Jääreittejä tietysti on huonompi piirrellä, jos ei ole kävellyt rantoja pitkin tai muita selkeitä linjoja :) tuota sivustoa mä aina käytän, kun Lumian GPS ei muka tajua, että liikun :)

Anonymous

Täällä toinen aamusalirakastaja! Ihan huippua hoitaa treenit alta aamulla/aamupäivällä, täydellä energialla ja ennen kaikkea ei niin täydellä salilla, voi uskaltaa kokeilla vähän kummallisempiakin liikeyhdistelmiä ja uusia liikkeitä mitä ei kaikkien kaappien paikalla ollessa ainakaan allekirjoittanut uskalla testata.Onko muuten sun saliohjelmien kolmas osa tulossa koska? Muistaakseni haukka jne on se, mikä puuttuu. Aiemmat hyviä, varioituna omassa käytössä (sori :P)! Hyvää kevättä ihanainen, sun blogisi on aivan huikea motivaation ja hyvän mielen satama. Sun instakuvistakin tulee aina hyvä mieli kesken päivän, megaisot kiitokset!<3

Anonymous

Heh, on tosiaan mennyt ohi - anteeksi... ;) Pistän ton kokeiluun heti huomen aamuna! Rakastan tätä tunnetta illalla, kun tahtois vaan mennä jo nukkumaan että pääsis aamulla kiskomaan rautaa ja rääkkäämään itseään salille. Siitä jää koko loppupäiväksi niin hyvä fiilis!Ja voi kuule Elisa, et usko kuinka hyvälle mielelle tästä blogistasi tulee - ansaitset sinäkin vuorostasi tulla hyvälle mielelle ja ehkä kommenttiboksi on sille oiva foorumi. Mutta joka ikinen sananen on kuitenkin totta! Hihi :)

Linda

Hei satutko yhtään muistamaan paljon tuo kännytasku maksoi? Ihan syötävän suloinen!! :)

Jenni

mä en oo nyt ihan varma onks tää oikee nimitys yhelle rintaliikkeelle mut ristikkäistalja on mun lemppari =)!

Elisa
Liittynyt17.11.2015

Noi flyesit pitää ottaa myös mukaan ehdottomasti! Kiitti vinkeistä Essi :)

Anonymous

Jos menet salille aamulla niin syötkö aamupalan ennen ja jos syöt niin mitä syöt? Minkä verran olisi hyvä odotella mahdollisen aamupalan jälkeen ettei ala esim pistämään heti syötyä? Kiitos jos vastaat! Ja voitko samalla pistää mielipiteesi aamuliikunnasta tyhjällä mahalla? Tavoitteena rasvanpoltto. Ja ihana blogi sulla <3 oon aivan koukussa!

Elisa
Liittynyt17.11.2015

Hei! Syön ihan normaalin aamupalan, eli kaks ruisleipää ja vihreää teetä. Joskus jos mahtuu, teen vielä smoothien siihen lisäksi. Sen jälkeen odottelen pari tuntia ennen kuin treenaan. Kannattaa kokeilla, mikä aikataulu toimii itsellä parhaiten! Aamuliikunta tyhjällä mahalla taitaa jakaa aikalailla mielipiteet. Itse en sitä tee, koska energitasoni ovat todella alhaalla ennen aamiaista. En osaa oikein vastata tuohon valitettavasti :/ Kiitos vielä, kiva kuulla :)

Elisa
Liittynyt17.11.2015

Niinpä! Ja illalla voikin sitten keskittyä rentoutumiseen ja kehonhuoltoon kun treenit on hoidettu heti aamusta :)