#TrainwithElisa jatkuu! Torstaina tein tällaisen yläkroppatreenin kotona. Tähän vaaditaan 3 tuolia, käsipainot ja matala penkki/koroke. Suosittelen tekemään kengät jalassa (punnerrukset onnistuu paremmin). Jälleen kerran, videot löytyy klikkaamalla liikettä.



    1. 10 punnerrusta

 

    1. 7-7-7 hauiskääntöä käsipainoilla (7 alhaalta puoleen väliin, 7 puolesta välistä ylös, 7 kokonaista)

 

    1. 15 pystypunnerrusta

 

    1. 10 korotettua punnerrusta (jalat korokkeella)

 

    1. 20 ojentajadippiä tuoleilla

 

    1. 15 nostoa käsipainoilla sivuille

 

    1. 10 korotettua punnerrusta (kädet korotettuna)

 

    1. 15 ojentaja kick back

 

    1. 15 nostoa käsipainoilla eteen



Toista sarja kerran!

 

Tällä viikolla tuli siis tehtyä treeni keskivartalolle, peppu- & reisitreeni ja sitten tämä yläkropan treeni. Sen lisäksi kävin kerran pidemmällä kävelylenkillä ja taitoliikuntakeskuksessa hyppimässä ja pomppimassa.

 

#TrainwithElisa continues! Yesterday I did this upper body workout at home. This requires 3 chairs, dumbbells and a low bench/platform. I recommend to do this with training shoes (the pushups are easier). Once again, you'll find videos by clicking the exercise.



    1. 10 push ups

 

    1. 7-7-7 bicep curls with dumbbells(7 bottom-half way, 7 half way-up, 7 full)

 

    1. 15 shoulder presses

 

    1. 10 decline push ups

 

    1. 20 tricep dips on chairs

 

    1. 15 dumbbell side lateral raises

 

    1. 10 incline push ups

 

    1. 15 tricep kick backs

 

    1. 15 dumbbell front raises



Repeat one time!

 

This week I also did core, glutes- & legs and went for a long walk.

Kommentit (15)

Ounou

Tuli mieleen kysyä, että motivoiko tämän blogin kirjoittaminen treenaamaan? Eli uskotko, että joitakin treenejä jäisi tekemättä, jos sinulla ei olisi tätä blogia?

Elisa
Liittynyt17.11.2015

Hmmm, mietin tätä aika kauan, mutta en osaa kyllä rehellisesti ottaen sanoa :D Sen tiedän että tämä motivoi kokkailemaan kaikkia erilaisia terveellisiä ruokia, koska niistä on kiva kirjoittaa. Mutta treeneistä en kyllä tiedä. Uskon että treenaisin aika saman verran ilman blogiakin, kun en nytkään niin paljoa jumppaile :D

Ounou

Okei! No se on ainakin varmaa, että sinä motivoit meitä lukijoita! Just tein (vasta) tänään tämän viikon reisi-peppuhaasteen, huh! Ne hyppelyt on kyllä rankkoja, mutta sitäkin tehokkaampia. Kiitos taas ja ihanaa viikonlopun jatkoa! :)

Elisa
Liittynyt17.11.2015

Mahtavaa! Huomenna tuleekin sitten taas uusi treeni haasteessa ;) tällä kertaa onkin kaikista pahin luvassa! :D ihanaa sunnuntaita!

Laura

Moi! Ensinnäkin haluun sanoa että sun blogi on ihan mahtava ! :) Ja kysyisin että oisko sun joskus mahdollista laittaa tänne joku treeni jossa ei tarvita painoja? :)

Elisa
Liittynyt17.11.2015

Moi! Kiitos :) voin tehdä joskus sellaisenkin treenin, hyvä idea :) jos muuten kotoota ei löydy painoja, voi täyttää pari 1,5l vesipulloa ja käyttää niitä.

laura

"Toista sarja kerran!" ..eli teen sarjat kerran vai kahdesti? En ihan ymmärtänyt, tai sitten oon kuumehouruissa :D

Elisa
Liittynyt17.11.2015

Hihii, siis 2 kertaa koko homma. Eli teet ensin kaikki liikkeet läpi ja sitten toistat sen. Voi tehdä kolmekin jos jaksaa, mutta itse olin ainakin aivan loppu jo 2 kerran jälkeen. Ymmärsitkö? Vähän hankala selittää :D

laura

Heh, ymmärsin joo, kiitos :D tosi tosi kiva kun postaat kotitreenejä, on hauskaa vaihtelua salipuurtamiseen!

Ellu

Teetkö enemmän kotijumppaa kuin käyt salilla? Kun kuulee joka paikassa sanottavan, ettei kotona saa mitään tuloksia ja pitää tehdä isoilla painoilla jne. Mulla ei vaan ole muuta mahdollisuutta, kuin treenata kotona, niin kuulostaa niin masentavalta etteikö siitä olisi mitään hyötyä. :D

Elisa
Liittynyt17.11.2015

Höpöhöpö! Kotona saa usein paljon enemmänkin aikaan. Se on vain kiinni siitä, mitä tekee. En käy salilla ollenkaan:)

Hennuli

Sinulla on kyllä upea, jotenkin todella persoonallinen blogi. Tämän lukemisesta tulee aina hyvä mieli, joten jatka samaan malliin! Kiitos myös hyvistä resepteistä ja kotitreeneistä, en itsekään käy juuri salilla, vaan olen kerännyt sopivat välineet pikaisia jumppia varten kaappiin. :) Tuntuu todella, että nykyisin yleisen mielipiteen mukaan on pakko maksaa salikortista, jotta voisi treenata monipuolisesti. Onneksi näin ei kuitenkaan ole!

Elisa
Liittynyt17.11.2015

Kiva kuulla! :) Ja oot ihan oikeassa, ei sitä tarvitse mitään kalliita salikortteja, jotta voi itsestään pitää huolta!

katariina

Ää on kyllä ehdottomasti motivoivin blogi ikinä :)! Kaikki alko viime vuoden vatsalihas haasteesta jonka jälkeen alotin juoksemisen ja olin viime kesänä elämäni parhaassa kunnossa :)! Nyt jatkanut salilla käyntiä ja koti treenejä. Keväällä olis tarkotus alottaa taas juokseminen. Voisin tätä ehkä kokeilla huomena salilla :)!

Elisa
Liittynyt17.11.2015

No ääääk miten ihana kommentti! Tosi mahtavaa kuulla että motivaatio on pysynyt korkealla!:)