Ihanaa viikonlopun alkua! Lukijalta tuli toive, tehdä sellainen viikon verran kestävä "treenaa kanssani" postaussarja, jossa kirjoittaisin aina mitä olen tehnyt minäkin päivänä. Jos tästä tulee kiva, voisin yrittää tehdä vaikka kerran kuussa yhden viikon jolloin jakaisin kaikki treenini. Kuten suurin osa teistä tietääkin, en treenaa paljon, mutta treenit on yleensä hyvin tehokkaita.

Eilen tein vatsalihastreenin, joka keskittyi kylkiin aka jenkkakahvoihin.



 

 

 

    • selinmakuulla, kirjoita jalat yhdessä niillä numerot 1-10 ilmaan (halutessasi lisää tehoja, tee tämä nilkkapainojen kanssa)

 

 

 

 

 



Toista vähintään 2 kertaa!

 

Hi everyone! I thought that I would try to translate my texts as an experiment for a week or two. One of my readers asked if I could share all my workouts here for one week. I don't train a lot, but my workouts are usually really intesive and effective. My goal is to show that you don't have to spend hours and hours in the gym to be healthy and lean. That's why all my workouts can be done home, and won't take more than 20 minutes.

 

Yesterday I did this ab workout, that focused on those lovehandles that we all hope to get rid of! Click the text to see a video from the exercise.

 






    • Lie down on your back, keep your legs together and write numbers 1-10 in the air with your feet (to add intensity, do this with ankle weights)








Repeat at least 2 times.


Have a nice weekend!

Kommentit (18)

Mari

Aivan mahtava idea! Sulta saa aina inspistä tehokkaisiin treeneihin!
Tälläiset viikon treenipostaukset laajentaa varmasti omiakin treenejä.
Kiitos!

Elisa
Liittynyt17.11.2015

Kiva kuulla Mari! Munkin mielestä tää oli kiva ehdotus:) Kivaa viikonloppua!

Katja

Hyviä vinkkejä, kiitos! Olet kyllä mahtava bloggaaja, kun toteutat niin paljon lukijoidesi toiveita ja vielä näin perusteellisesti. Linkkien etsiminen ja lisääminen on varmasti vienyt aikaa. Lisäksi vielä englanninkielinen käännös! Blogisi on ehdottomasti yksi laadukkaimmista treeniblogeista. :)

Essi

Ei nyt varsinaisesti tähän postaukseen liity, mutta sun tän kevään peppuhaaste on ihan mahtava! Hyvin saa kyllä tuntumaa peppuun ja reisiin :)

Räyhis

Huikeita vinkkejä! Treenissä tärkeintä on tosiaankin se tehokkuus, eikä niinkään kesto. Sä teet ihan älyttömän inspiroivia, motivoivia ja pysäyttäviä postauksia, tykkään! Tsemppiä, Elisa! ♥

Ja hei, mistä tuo sun urheilutoppi/liivit on? Näyttää täydelliseltä! :)

Elisa
Liittynyt17.11.2015

Voi kiitos hurjasti Räyhis! :) ihana kuulla! Ja tuo on Victorias Secretiltä, siellä on tosi hyviä treenivaatteita;)

Miims

Aivan mielettömän inspiroiva blogi ! Olen saanut täältä monet kerrat vinkkejä treenaamiseen ja etenkin uusia liikkeitä. Unohtaa ei saa tietenkään herkullisia reseptejä joita jaat,niitäkin on tullut monet kerrat kokeiltua :)

Elisa
Liittynyt17.11.2015

Voi et uskokaan kuinka ihana kuulla tuollaista palautetta! :) kiitos kovasti!

Nina

Hei, ja kiitoksia tehokkaasta treenistä. Olen tällä hetkellä kotona vauvan kanssa, ja hänen päiväuniensa aikana on helppo tehdä kotitreeniä. Tosi kiva kun treenissä oli linkit videoihin, en olisi osannut pelkästään liikkeiden nimien perusteella tehdä. Teetkö monta tällaista treeniä viikossa, vai treenaatko lisäksi myös esim. salilla?

Elisa
Liittynyt17.11.2015

Mahtavaa! Tosiaan lapsen kanssa voi olla vähän haastavampia nuo treenikuviot:) en käy tällä hetkellä salilla ollenkaan vaan jumppailen kotona & sportsetterin kautta aina kokeilen uusia liikuntamuotoja :)