Tällä viikolla olisi vuorossa Circuit- treeni alakropalle. Näillä saa hyvin kyllä itsensä puhki kun tekee kaikki hyvällä tahdilla. Tässä tehdään 4 x 7 minuutin sarjaa. 

Laita 7 minuutin päähä kello soimaan ja aloita tekemällä seuraavia liikkeitä niin kauan kunnes kello piippaa. 



    1. 15 Kyykkyhyppyä

 

    1. 24 Askelkyykkykävelyä käsipainojen kanssa (12 / jalka)

 

    1. 15 Sumokyykkyä

 

    1. 24 Tuolillenousua käsipainojen kanssa (12/ jalka)



Tämä oli siis ensimmäinen circuit, pidä tämän jälkeen pieni huilitauko jos tarvitset ja aloita tekemään seuraavaa circuittia 7 minuutin ajan. 



    1. 24 saksipotkua (12 / jalka)

 

    1. 12 Penkille hyppyä

 

    1. 24 Tuolille nousua + polven nostoa (12/ jalka)

 

    1. 15 kahden penkin välillä syväkyykkyä käsipainon kanssa (laita kaksi tuolia vierekkäin ja mene seisomaan niiden päälle. Ota mahdollisimman painava käsipaino käteesi, pidä kädet suorina alaspäin ja kyykkää niin syvälle, että paino menee tuolien alapuolelle.)



Tämän jälkeen tee koko homma alusta, eli uudestaan kummatkin 7-minuuttiset. 

Kommentit (2)

Maria

Hei,

Täällä on oltu reisi / peppu haasteen mukana alusta saakka. Lonkka on alkanut vihottelemaan..olen varmaan kyykännyt painojen kanssa väärin, jännä että vain toinen puoli ( heikompi vasen siis)
ihanan hikinen reeni! Tänks ;)